piątek, 31 października 2014

HALLOWEEN w Polsce czyli oswajanie ze śmiercią

Witajcie :)

Wiem wiem... długo mnie tu nie było ale cały czas walczę z brakiem czasu. Przechodząc do sedna dzisiaj jest Halloween. Jako mała dziewczynka jak i jako nastolatka zafascynowana byłam tym świętem. Lata mijają i mijają, a mi nadal nie przeszło :) Według mnie Halloween jest świetną okazją na zorganizowanie tematycznej imprezy w Polsce, która byłaby genialną okazją(wiem wiem... powtarzam się, ale przez długą nieobecność chyba wyszłam z wprawy w pisaniu :P ), a mianowicie okazją :D na oswajanie się ze śmiercią. A jak to ja uważam, że każde święto należy celebrować. Polacy niestety odkąd Halloween zaczął wielkimi krokami "wkraczać" do Polski zaczęli się oburzać, wkurzać, denerwować się na niczemu niewinną dynię i kolor pomarańczowy. No cóż niestety duży, spory odsetek Polaków(nie chciałam powiedzieć, że większość) nie akceptuje tego święta, które dla nich wcale nie jest świętem. Ale jako, że ja uwielbiam HALLOWEEN, a co za tym idzie lampiony z dyni, ciasto z dynią, horrory, przerażające przebrania za różne upiory, wampiry, wiedźmy stwierdziłam, że to świetna okazja(4 powtórzenie... będzie rekord :P ) do napisania postu.

To zdjęcie znalazłam w Internecie wśród tysiąca halloween`owych zdjęć. Spodobało mi się i tyle. Nie wiem czy to dziwne czy nie, dla mnie osobiście jesienna pogoda, dynie ze świeczkami w środku, wieczór i etc. wprawiają mnie w świetny klimat październikowej ostatniej nocy.

Wielokrotnie myślę nad zorganizowaniem imprezy halloween`owej dla znajomych, ale na myśleniu się kończy. Czy nie fajnie byłoby przygotować kolację w jakimś opuszczonym domu nieopodal cmentarza z długą i straszną historią w tle ? Jak myślicie ?

W tym roku nie zdołałam przygotować przerażającego, wampirzego makijażu, nie upiekłam ciastek z dynią, ani nie wybieram się na iście straszną imprezę, ale zamierzam ten dzień spędzić z kilkoma horrorami w TV, gorącą czekoladą i ciepłym kocem.
Oswajanie ze śmiercią w Polsce to jeszcze długa droga, ale myślę, że kiedyś kiedy HALLOWEEN stanie się bardzo popularny w moim kraju, będzie też więcej eventów na rzecz pomarańczowej dyni.

Upiornej nocy :D


PS. Bardzo ciekawią mnie Wasze opinie co do Halloween. Może obchodzicie to święto ? Jeśli tak podzielcie się własnymi historiami, zdjęciami :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz