sobota, 31 października 2015

Seksowny makijaż na Halloween 2015 i Wielka Impreza na Halloween w Ciemni


Dzisiejszej nocy wybitnie się nudziłam. Dlatego pomyślałam o poście dla Was. Jeśli ktoś czyta mojego bloga od początku to wie, że jestem miłośniczką Halloween i nie uważam tego za coś złego. Wręcz przeciwnie uważam, że ten dzień jest świetną okazją na zabawę, eksperymenty(wszelakie :P ).
Swoją drogą nie pokaże Wam makijażu niezwykle odkrywczego, ale na pewno będzie to make up idealnie wpisujący się w tematykę mojego bloga. Poza tym nie każda kobieta jest tak odważna aby wyjść z domu w śliwkowych, czerwonych, cieniowanych ustach, dlatego według mnie Halloween jest idealnym pretekstem aby przełamać rutynę i odważyć się.





Od jakiś dwóch tygodni planowałam imprezę halloweenową, ale oczywiście zawsze jest tak, że jak coś planuję to nic z tego nie wychodzi. Im bardziej podchodzę do życia spontanicznie tym więcej na tym zyskuję, mimo że spontaniczności cały czas się uczę. Mogę polecić Wam... niestety tylko osobom mieszkającym w Łodzi jedną z ciekawszych zabaw na Halloween. A mianowicie na ulicy Piotrkowskiej 66(PIWNICA) znajduję się Ciemnia, w której dziś odbędzie się performance, w którym każdy za jedyne 15-19 złotych może uczestniczyć. Poniżej wkleję Wam ulotkę z dokładną informacją zabawy. Oto ona:


Bardzo chciałam w tym uczestniczyć :/ Na szczęście Ciemnia otwarta jest przez cały rok, więc na pewno się z kimś wybiorę, bo to zdecydowanie moje klimaty. Jeśli ktoś z Was(zwracam się do Łodzian) wybierze się dzisiaj na tę imprezę to proszę o informacje czy warto :)

Kończąc życzę dzisiaj wszystkim wspaniałej zabawy czy to spędzonej w Polsce czy w USA, Niemczech, Holandii, Wielkiej Brytanie czy w każdym innym miejscu na ziemi.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz