środa, 23 grudnia 2015

Życzenia świąteczne CHOINKA

Dobry wieczór, dzisiaj jest dzień przed Wigilią. Jako, że kocham czas świąt i sam okres oczekiwania na święta zimowe to grudzień upływa mi we wspaniałej atmosferze spotkań ze znajomymi i rodziną. Zawsze w tym miesiącu mam wiele myśli w głowie, wiele postanowień na nadchodzący rok, mnóstwo wniosków wyciągniętych w ciągu ostatnich 12 miesięcy i tysiące wspomnień, które miałam szansę przeżyć. Co roku mam w zwyczaju podsumowywać miniony rok, to już moja osobista tradycja. Każde zdarzenie mnie czegoś nauczyło, czasem bolało, czasem sprawiało, że płakałam z radości. Obojętnie czy były to miłe czy negatywne emocje cieszę się, że mogłam je przeżyć, bo bardzo cenię życie. Czasami podchodzę do niego obojętnie, ale bardzo je kocham. W grudniu jest jakoś inaczej niż zwykle, nie wiem czy to jakaś magia czy coś paranaukowego ale wiem, że jest inaczej, przynajmniej czuję tę energię, która sprawia, że mam ochotę wybaczać, zaufać, dać szansę sobie i innym. Gdy byłam młodsza było to oczekiwanie na prezenty, dziś jest to oczekiwanie na spotkanie z bliskimi i chęć rozmowy z osobami, z którymi tak rzadko mam przyjemność się widzieć. Dlatego na nadchodzące święta chciałabym Wam wszystkim życzyć zdrowia, wszelkiej pomyślności w życiu prywatnym i zawodowym, szczęścia na każdym polu. Tym, którzy szukają miłości, życzę aby ją znaleźli, tym którzy są szczęśliwi z drugą osobą życzę aby doceniali każdy dzień spędzony z tą osobą i cieszyli się wspólnym życiem. Tym, którzy są samotni życzę aby spotkali na swojej drodze kogoś dzięki komu już nigdy nie poczują pustki. Chorym, życzę aby stanęli o własnych siłach i walczyli z chorobą i wyzdrowieli. Wszystkim i każdemu z osobna życzę wygrania w życiu, bez kupowania losu na loterii, bądźcie szczęśliwi, kochajcie i żyjcie ze sobą w zgodzie. Każdy ma tylko jedno życie i może przeżyć je tylko raz. W święta pamiętajcie o najbliższych, mały gest a umie uszczęśliwić na cały nadchodzący rok. Tego Wam życzę z całego serca.




Wasza Aleksandra :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz