poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Detoks, detoks i po detoksie

Cześć, jak widzicie krótko byłam na detoksie multimedialnym. Wytrzymałam 6 dni, to i tak bardzo długo jak na mnie. Pewnie detoks trwałby dłużej gdybym nie musiała odczytać bardzo ważnej wiadomości na Facebooku. Tym razem detoks multimedialny nie przyniósł mi, żadnych pozytywów, ponieważ od dłuższego czasu z moim zdrowiem i samopoczuciem jest słabo, wręcz fatalnie. Myślę, że mogę Wam trochę przybliżyć sprawę, skoro jeszcze żyję. Miesiąc temu zaczęłam pić czerwoną herbatę. Efekty odchudzające były wyśmienite to muszę przyznać, ale strasznie podupadłam na zdrowiu. Kołatanie serca, uczucie zimna i ciepła, niska temperatura ciała, niepokój, straszne rozdrażnienie, sinienie ust i twarzy, wysokie ciśnienie i wysoki poziom cukru we krwi. 7 lat temu także piłam czerwoną herbatę, ale nie miałam aż tak negatywnych doznań, rok temu piłam i były bardzo silne, a teraz są najmocniejsze. Jeśli ktoś może mi coś doradzić lub napisać czy pijąc czerwoną herbatę miał podobne odczucia to będę bardzo wdzięczna. Dodatkowo mogę Wam powiedzieć, że post o czerwonej herbacie pojawi się niebawem na blogu, gdzie dokładniej naświetlę to co ze mną zrobiła. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę zdrowia dla każdego z Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz