środa, 12 października 2016

Zróbmy choć raz coś wbrew sobie

Każdy człowiek przez swoje życie chce żyć w zgodzie ze swoimi zasadami, przekonaniami i marzeniami. Ja też. Całe życie szukam czegoś co jest w zgodzie ze mną, ale od bodajże roku czy dwóch lat doszłam do wniosku, a raczej zaczęłam wierzyć w to, że może czasem powinno zrobić się choć raz coś wbrew sobie. Jeśli nagle zrobimy coś innego, złamiemy schemat, który może zaburzyć nasze życie albo dać nam szansę, która diametralnie odmieni nasze życie. Od pewnego czasu szukam, a raczej prowokuję pewne zajścia, zdarzenia i siebie do zrobienia czegoś czego nigdy bym nie zrobiła. Czy jest to w jakimś stopniu niebezpieczne? Hmm... to zależy od tego co prowokujemy, ale zastanówcie się. Najbardziej niebezpiecznymi ludźmi są Ci, którzy nie mają nic do stracenia. Zobaczcie. Czasem jest tak, że dziewczyna spotyka się z takim samym typem mężczyzn i nigdy nie udaje jej się utrzymać związku, aż tu nagle uderza się w głowę i zaczyna spotykać się z kimś kto kompletnie na pierwszy rzut oka do niej nie pasuje. I natychmiast okazuje się, że ten ktoś to strzał w dziesiątkę lub wygrana w LOTTO. Złamany schemat i zmiana życia. Co mnie skłoniło abym o tym napisała? Życie, doświadczenia i wnioski. Kiedyś poznałam pewnego faceta przez Internet, który powiedział mi, że zawsze mam wyciągać wnioski z każdego wydarzenia/zdarzenia w moim życiu. Znajomość z nim się skończyła, ale dobra rada pozostała i bardzo często z niej korzystam. Pamiętajcie, że nawet od złych ludzi możecie się czegoś nauczyć i skorzystać. A informacja w dzisiejszych czasach jest kartą przetargową. Jeśli o mnie chodzi to już jutro poznam kogoś(jeśli nie ucieknę) kto nie do końca może pasuje do mnie, bo mimo dużych cech wspólnych coś nas różni to jednak zrobię to. Bo dlaczego nie? Trzymam za Was kciuki, Wy trzymajcie za mnie, a na pewno podzielimy się dobrą energią i będziemy szczęśliwszymi ludźmi, bo dlaczego by nimi nie być?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz