środa, 4 czerwca 2014

Dlaczego "Myśli Kobiety Wyzwolonej" ?

Każdy kto zakłada bloga zastanawia się nad jego tytułem i motywem przewodnim. Czasami jest tak, że ma się w tej kwestii problem. Dla mnie było to bardziej wyzwaniem i nie wiedziałam czy mu sprostam. Nowi blogerzy mają w zwyczaju myśleć, że potrzebne jest wyjaśnienie Czytelnikom dlaczego taki tutuł a nie inny. Według mnie żadnego blogera nie zobowiązuje takie postępowanie, jest to jego osobista sprawa czy zamierza się tłumaczyć czy zaspokoić ciekawość innych. Niekażdy kto pisze blog chce mówić czemu nadał swojemu "dziecku" takie imię. Niektórzy tworzą blogi gdy cierpią, inni piszą bo muszą, a jeszcze inna grupa tworzy po to tylko aby być(nie wiem gdzie, bo nawet żadna Gwiazda nie odniosła sukcesu tylko na bywaniu).

Ja natomiast chciałabym odpowiedzieć na pytanie tego postu, bo tutuł mojego bloga jest dosyć kontrowersyjny i niejednoznaczny.

Dlaczego Myśli ? To już nietrudne ;) Na tym blogu zostaną umieszczone moje przemyślenia, odczucia, twórczość i refleksje na temat życia. Myśli to myśli...

Problem pojawia się w zrozumieniu Dlaczego "Myśli Kobiety Wyzwolonej" ?
Zdefiniowanie KOBIETY WYZWOLONEJ zawsze budziło różne emocje, niekoniecznie dobre, grzeczne i antyzmysłowe :P

Nadałam swojemu "dziecku" takie imię bo czuję się osobą wolną(sprinterką nigdy nie będę :P ), nie boję się przeciwności losu, bo wiem że one bardzo hartują i motywują człowieka do działania... przynajmniej mnie. Kobieta wyzwolona to dla mnie osoba broniąca swojego zdania, pewna tego co mówi, spełniona w życiu i szczęśliwa. Dla wielu ludzi nadal kobieta wyzwolona kojarzy się z rozwiązłością. Więc... jedyne co rozwiązłe jest w tym blogu to dzisiejszy post :)




2 komentarze:

  1. Nie mogę doczekać się kolejnego postu :)
    Zapowiada się ciekawie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ten pierwszy komentarz, ponieważ dzięki temu wiem, że tworzę dla inni ludzi :)

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń