poniedziałek, 2 czerwca 2014

Najtrudniej zacząć...

Odkąd sięgam pamięcią pisanie zawsze sprawiało mi ogromną przyjemność, było niczym katharsis, które oczyszczało mój umysł z niepotrzebnych myśli i złych emocji. Pięć lat temu prowadziłam pierwszego bloga przez długi czas kiedy blogowanie było nowością, ale z przyczyn osobistych posty i on sam poszedł do lamusa. Brakowało mi pisania nie tylko dla siebie, ale i dla innych, więc... oto jestem :) Jednego byłam pewna, że chęć blogowania znowu do mnie powróci i tak też się stało. Z pewnością wyszłam z wprawy, ale teraz jest czas aby to naprawić. Najtrudniej jest zacząć po latach, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo ;)




O czym będzie ? Po pierwsze jest to pamiętnik internetowy, po drugie pasjonuje mnie kreatywne pisanie, więc na tym blogu znajdą się moje autorskie opowiadania, cytaty, anegdoty, felietony, reportaże etc. Aby nie było monotematycznie postaram się organizować konkursy, eventy jak również niespodzianki. 


Pozdrawiam Ola 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz