wtorek, 3 lutego 2015

Konkurs na Blog Roku 2014 - Zagłosuj na Myśli Kobiety Wyzwolonej

Pierwszy raz o konkursie na Blog Roku 2014 usłyszałam w radiu i od razu pomyślałam, że fajnym pomysłem byłoby wzięcie udziału w konkursie(Ola jest pierwsza jeśli chodzi o konkursy).

Oczywiście miałam różne myśli... "Może za słabo piszę?", "Może za rzadko?", "Może to zbyt nowy blog?"

Fakt faktem podjęłam decyzję o wzięciu udziału w konkursie.

Teraz chciałabym się zwrócić do moich Czytelników :)

Jak każdy kto zgłasza swój blog do konkursu powinnien zdać sobie sprawę z tego, że nie wygra bez Waszej pomocy. Każdy sukces w życiu nie zawdzięczamy tylko sobie, ale i innym. Bo każdy dostał od kogoś pomoc i dlatego właśnie znajduje się w tym miejscu, a nie w innym.

Dlatego Kochani.... proszę Was o oddanie głosu na mój blog Myśli Kobiety Wyzwolonej

Wystarczy, że wyślecie SMS. Wystaczy 1, mogą być 2, za trzy się uśmiechnę, a za 100 ;) sami wiecie ha ha


Chcesz zagłosować? Wyślij SMS o treści C11697  na numer 7122


Dziękuję :* x 666 ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz