wtorek, 3 listopada 2015

L`Oreal Elseve - Magiczna Moc Olejków

Uwielbiam produkty do włosów marki L`Oreal, ponieważ w ich asortymencie znajdują się najlepsze szampony i odżywki do włosów. Kiedy na filmiku nieesia25 usłyszałam o nowości L`Oreal Elseve Magiczna Moc Olejków to zapragnęłam mieć te dwa produkty w swojej kolekcji. Na polskim rynku znacznie wolniej niż na brytyjskim pojawiają się nowe kosmetyki, więc jak zobaczyłam na sklepowych półkach Magiczną Moc Olejków to musiałam ją mieć, ponieważ nie mogłam oprzeć się pięknemu opakowaniu. I w tym miejscu kończy się geniusz nowych produktów Elseve. Piękne opakowanie i subtelny zapach to jedyne co jest piękne i dobre w tych produktach. Nie mam co rozpisywać się o konsystencji i innych takich skoro działanie... w ogóle nie ma działania. Występuje tylko brak efektu, chyba że przetłuszczenie nazwiemy tym efektem... tyle, że efektem ubocznym.

Nie wszystko złoto, co się świeci...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz