wtorek, 17 maja 2022

8 Rocznica Bloga Myśli Kobiety Wyzwolonej! :)

To już 8 lat razem! 😍😍😍😍😍😍😍😍 Dacie wiarę?! 😍😍😍😃😃😃😀😀 


To niewiarygodne jak czas upływa, jak wiele się przez ten czas wydarzyło. Jak wiele doświadczyłam i jak bardzo się zmieniłam. 8 lat to niby niedługo ale tak naprawdę przez taki okres może się zdarzyć naprawdę wszystko. Przeszliście ze mną przez chwile radości jak i przez czas smutków. Czytaliście melancholijne posty a także moje autorskie opowiadania erotyczne. Obejrzeliście tysiące (jak nie miliony) moich zdjęć, które pozwoliłam sobie Wam udostępnić. Czytaliście, komentowaliście i dzieliliście się swoimi uwagami, doświadczeniami i przeżyciami ze mną. Z kilkoma osobami z bloga mam codzienny, regularny kontakt i dzięki temu wiem jacy wspaniali ludzie czytają to co piszę dla siebie i dla innych. Dziękuję! 💋😇😍





Dziękuję Wam za kolejny rok razem, za całe 8 lat 😇😇😇. Mam nadzieję, że jeszcze wiele, wiele lat wspólnie będziemy tutaj na Myślach Kobiety Wyzwolonej mieć swoją internetową przestrzeń gdzie będziemy mogli wziąć oddech od otaczającego nas świata. Tego się będę trzymała aby tworzyć dla nas!








Wiem, że wielu z Was jest ze mną od maja 2014 roku (!!!). Jesteście cały czas ze mną, to jest dla mnie coś fenomenalnego i tak szalenie pięknego, że jestem naprawdę wzruszona. Dziękuję Kochani! 💗

Będę starała się aby seria "oczami MotorOLI" pojawiała się co miesiąc, ponieważ to jedna z Waszych ulubionych serii na MKW. Posty o perfumach zawsze się będą pojawiać, ponieważ zapachy to moja... można już powiedzieć, że pasja. Opowiadania erotyczne zaczną się pojawiać częściej, ponieważ mój blog tworzony był z zamysłem regularnych i cotygodniowych postów z tej kategorii. Poza tym posty stópkowe wrócą, ponieważ wiem jak bardzo uwielbiacie te posty, wiem, bo widzę po liczniku wyświetleń. Kochacie je! Ha ha ha 😅😆😈😈😈 Kolejna sprawa to kwestia EDUKACJI SEKSUALNEJ Z MAASSEN. Tak tak wiem, miało być a nadal nie ma. Powiem tylko tyle, że będzie. Także wyczekujcie. Co do postów z fetyszem stóp to mam pomysł jak pogodzić takie posty z osobami, które nie lubią lub są zniesmaczone (nie wiem czy to dobre słowo?) takimi postami. Choć nie ukrywam, że rzesza osób na Myślach Kobiety Wyzwolonej to mężczyźni, którzy ubóstwiają od lat takie posty na moim blogu. Niemniej chciałabym stworzyć sobie przestrzeń i dla Was gdzie będą tylko takie posty i zdjęcia związane z fetyszem stóp. Te bardziej bystre bestie domyślają się co planuję i gdzie planuję to zorganizować 😆. Na Instagramie nooooo ponad setka osób chce abym stworzyła taką przestrzeń, więc jeśli jest popyt to why not?! 😅😆😅😆 Maassen ogarnie wszystko, zresztą jak zawsze ha ha 😅.



Kończąc dzisiejszy post raz jeszcze z tego miejsca chciałabym Wam wszystkim podziękować za to, że jesteście, co poniektórzy byliście (😆😆😆) i jesteście ze mną na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Jest mi niezmiernie miło i wierzę, że przed nami jeszcze wieeeeeele wiele lat razem. Mój blog jest dla ludzi otwartych, nienaburmuszonych, wesołych, z DYSTANSEM i oczywiście dla... erotomanów haha 😅. Na moim blogu nie ma też hejtu, nie ma i nie będzie. Za to zawsze jest prawda, czasem dla wielu niewygodna ale zawsze jest prawda. Nie należy mylić prawdy z hejtem, ponieważ to dwie zupełnie inne sprawy. Każdy ma prawo do własnych poglądów, nawet radykalnych i o tym trzeba pamiętać. I nigdy nie zapominać o szacunku. 




Za 8 lat razem! 🍷

Buziaczki 💋💋💋💋💋💋💋💋


Aleksandra Maassen


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz