niedziela, 10 stycznia 2016

andrea.jpg OPOWIADANIE EROTYCZNE?

Witajcie Kochani. Pewnego dnia przeglądając na uczelni poezje ludzi z pokolenia Brulionu natrafiłam na ciekawy i intrygujący wiersz. A oto on...

Uważam, że to genialny wiersz. Prowokujący i zupełnie inny od innych. A Wy jak uważacie?

Andrea zainspirowała mnie do napisania opowiadania erotycznego. Czy macie apetyt na takie opowiadanie mojego autorstwa? W sumie to wstyd, że na moim blogu jest tylko jedno opowiadanie erotyczne, a obiecywałam więcej. Tak więc mam możliwość na poprawę. Spróbuję napisać opowiadanie na podstawie tej poezji, a nóż wyjdzie coś co będzie dobre i... podniecające rzecz jasna.

Pozdrawiam gorąco i życzę miłego tygodnia.

PS. Nie wiem czy przez najbliższy tydzień zamieszczę na blogu jakiś post, ponieważ czeka mnie masa kolokwiów na uczelni, a chciałabym jak najlepiej je zaliczyć, mimo że...
Trzymajcie kciuki i miłej niedzieli Wam życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz