środa, 6 stycznia 2016

Recenzja żeli pod prysznic Le Petit Marseillais


Żele pod prysznic marki Le Petit Marseillais są żelami dobrymi, z dość dobrym składem chemicznym. Jak widać na załączonym obrazku(patrz wyżej) miałam każdy z tych żeli i już co nieco mogę na ich temat powiedzieć. A więc do sedna aby nie przedłużać tego postu:

+ ładne opakowanie
+ przyjemne, naturalne zapachy odpowiadając nazwą zamieszczonym na opakowaniach
+ dobry skład
+ nie uczulają

- bardzo niewydajne
- za mało nawilżające ciało

Swojego czasu bardzo często używałam tych żeli z LPM i zużyłam mnóstwo opakowań(dla mnie mnóstwo to około 20), więc już mogę się wypowiedzieć na temat tych produktów. Są to przyzwoite żele pod prysznic, aczkolwiek używałam lepszych, więc oczekuję od żelu pod prysznic znacznie więcej niż te mogą mi zaoferować.

Pozdrawiam

PS. Jeśli chcecie kupić to kupujcie jedynie waniliowy lub biały o zapachu kwiatu pomarańczy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz