piątek, 24 kwietnia 2020

Spacer, ulubione osiedle i ogródki działkowe czyli PEŁEN RELAKS

Dobry wieczór moi drodzy! 😏👋

Wczoraj był cudowny dzień, ponieważ wybrałam się na bardzo długi spacer na moje ulubione osiedle. Zrobiłam sporo zdjęć, dowiedziałam się, że właśnie na moim ukochanym osiedlu budują nowe mieszkania, które już można kupować. Przeszłam się także koło ogródków działkowych, na których jest niesamowicie dobra energia. Mimo iż maseczka towarzyszyła mi podczas spaceru to nie przejmowałam się tym za bardzo, ponieważ korzystałam z pięknej pogody, tego że jestem w świetnym nastroju i mam wiele planów, które postaram się zrealizować.

Tutaj możecie zobaczyć miejsce, w którym budowanie trwa. Mieszkania są na sprzedaż już od teraz. Uwielbiam tędy spacerować, ponieważ energia jest idealna aby odpocząć i zregenerować siły. Wiecie, że jestem miłośniczką spacerowania, więc jak tylko jest piękna pogoda i chęć to idę się przespacerować. Tyle, że to chyba złe słowo, ponieważ mój spacer trwa zazwyczaj około dwóch godzin, a przespacerowanie kwalifikuje się w przedziale 5-10 minut ha ha ha 😈.

Chciałabym Wam powiedzieć, że uwielbiam labirynty ogrodowe. Ostatnio moja mama pokazała mi na spacerze świetne miejsce, o którym nie miałam najmniejszego pojęcia i jestem wdzięczna, że o nim wiem, bo to bardzo przydatne miejsce 😈😈😈. Jeśli ktoś ma niecne plany to jest to idealne miejsce na... 😈. Jestem ciekawa o czym pomyśleliście... ciekawa czy wiecie o czym ja pomyślałam.


Spacerował ponad dwie godziny aż zaszłam nieopodal ogródków działkowych. Niebawem muszę się na nie wybrać. Pewnie zapytacie się jak zamierzam przekroczyć bramę. Hmm... posiadam klucz 😈. Takie to bardzo zaskakujące ha ha ha. Czekam tylko na jeszcze piękniejszą pogodę niż teraz. Choć znacie mnie i wiecie, że ja wolę chłodniejsze klimaty od upału, podczas którego czuję się umierająco (obawiam się, że to słowo nie istnieje, ponieważ zostało mi ono podkreślone na czerwono).


Powiem Wam kochani, że potrzebowałam odpoczynku. Nie lubię mieć zawracaną głowę problemami z tak zwanej dupy. My ludzie mamy tę przypadłość, że lubimy obarczać innych swoimi problemami w tak obfitej dawce, że dla mnie to jest jedno wielkie nieporozumienie. Na moje szczęście odpoczęłam i zregenerowałam umysł oraz siły fizyczne. Teraz tylko pozostanie mi się wyspać.

Z tego miejsca chciałabym Wam życzyć spokojnej nocy i kolorowych snów 👄.


Przesyłam Wam mnóstwo uścisków i pozdrowień! ❤👋👄👄👄


Wasza Aleksandra M.

💋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz