wtorek, 1 czerwca 2021

Dzień Dziecka 2021, czyli co cioteczka Aleksandra Wam życzy :-)

Kiedy byłam małą dziewczynką bardzo uwielbiałam Dzień Dziecka, ponieważ wtedy wszystko wydawało się tak bardzo moje, dziecięce, bajkowe... po prostu kolorowe 💙💚💛💜. Cieszyłam się na samą myśl dostania nowej Barbie, której byłam ogromną miłośniczką i nadal jestem patrząc na mój wygląd i sposób malowania się 😝😛😜. Moje dzieciństwo było naprawdę bardzo dobre nie licząc tego, że nie miałam w tamtym czasie ani kota, ani długich włosów, ani ojca... . 




Bardzo lubię to zdjęcie, na którym jestem z moim dziadkiem Adamem (choć tak naprawdę to ma na imię Adolf). Musicie przyznać, że stylizację miałam iście modną 💙💚💛💜💛💜💛💜💛💜!!! Te pluszowe, a zarazem satynowe fioletowe spodnie to był wielki trend lat 90. Dziadek ze swoich podróży z pracy przywoził mi i mojej mamie różne żurnale, które uwielbiałam przeglądać godzinami. Można powiedzieć, że od dzieciństwa interesowałam się modą, choć licealistką byłam kompletnie niemodną ha ha ha 😂😂😂😅😅😅😆😆😆. 




Co by nie powiedzieć o różnych negatywach jakie miały miejsce w moim życiu to dzieciństwo miałam CUDOWNE. Moi dziadkowie rozpieszczali mnie na wszystkie z możliwych sposobów. I mogę powiedzieć, że czułam się wtedy jak księżniczka. Za to zawsze będę im wdzięczna, że pozwolili mi być tym kim chcę, lubić co lubię i mieć swoje zainteresowania oraz charakterek... trudny bo trudny ale zawsze charakterek 💖.






W Dniu Dziecka chciałabym życzyć Wszystkim dzieciom tym mniejszym oraz większym aby nigdy nie utraciły w sobie cząstki dziecka, kiedy to urosną i staną się pełnoletnimi osobami czy też dorosłymi. Pielęgnujcie radość, bezinteresowność, ciekawość, bezpośredniość i szczerość w sobie. Śmiejcie się pełną piersią, tańczcie na ulicy z miłością Waszego życia i cieszcie się tym, że jesteście dziećmi, ponieważ ten czas przeminie szybciej niż Wam się zdaje. Dzieciństwo to czas kiedy powinniście bawić się w najlepsze, być radośni i odkrywać to co Was interesuje. Bądźcie dziećmi gdy jesteście nimi, a nie upodobniajcie się do dorosłych, ponieważ dorosłość też Was czeka, tak jak i starość za wiele wiele długich lat. 



Szczęśliwego Dnia Dziecka moje kochane czytające mnie Szkraby! 
Ciocia Aleksandra życzy Wam wszystkiego co najpiękniejsze, najlepsze i najcudowniejsze! 😀😀😀





Buziaczki w czółka Aniołki 💋💋💋


Cioteczka Aleksandra 😈


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz