sobota, 29 maja 2021

100% radości to móc odpoczywać i mieć święty spokój!

Dobry wieczór Kochani! 😇😇😇

Tak wiem! Nie musicie mi nic mówić! 😅😆😁 Nie było mnie tutaj już ponad 10 dni, no dobra... prawie 2 tygodnie. Ale jak się pewnie domyślacie musiałam sobie odpocząć i wiele spraw mniej i bardziej ważnych przemyśleć. I oczywiście tak zrobiłam, nie licząc miliona drzemek, które uskuteczniłam 😆.




Przez ostatnie dwa tygodnie odpoczywałam, nabierałam energii na najbliższe 3 pracowite (bardzo pracowite) miesiące, przeprowadziłam wiele intrygujących i pouczających rozmów. Trochę musiałam nabrać dystansu do obecnej sytuacji a także znaleźć w sobie pokłady cierpliwości, której notabene zawsze miałam dużo. Ale wszystko czasem może się troszkę wyczerpać, nawet taka anielska cierpliwość jaką posiadam. Miałam też więcej czasu dla moich bliskich, moich przyjaciół a także na moją ulubioną rozrywkę jaką jest czytanie książek. Przeczytałam UWAGA UWAGA - "Anię z Zielonego Wzgórza". Bardzo dawno temu ją czytałam i oglądałam film w telewizji, więc postanowiłam wrócić do lat mojego dzieciństwa i oddać się wspomnieniom. Ta książka ma w sobie wielu uroku, kultury i czegoś tak bardzo sentymentalnego dla mnie. Ta książka po prostu jest piękna i uważam, że każde dziecko powinno dostać tę lekturę w prezencie od dobrej duszyczki. 



Przez ostatnie dwa tygodnie bardzo wiele myślałam, analizowałam i... obawiałam się. Podekscytowanie miesza mi się z lękiem przed pewną sytuacją, która od długiego czasu zajmuje moje myśli. To bardzo dla mnie bardzo ważne, ale mam dylemat i nie wiem jak powinnam postąpić. Jak się zachować i czy w ogóle to ma sens. Rozum podpowiada mi jedno, serce drugie... 💚. Nadal nie wiem jak postąpię i czy doprowadzę tę sprawę do końca, ponieważ nie chciałabym być źle odebrana. Po prostu mam taką durną przypadłość, że wyczuwam czyjeś emocje. Kiedy są osłabione to pragnę pomóc. Ah ja nieszczęsna. 


Niemniej jednak 100% radości to móc odpoczywać i mieć święty spokój! - i właśnie to osiągnęłam przez 2 ostatnie, mijające tygodnie mojego życia. I takiego uczucia każdemu życzę.






Tymczasem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz