piątek, 22 października 2021

Marzyły mi się microdermale...

Od 2 lat marzyłam o zrobieniu sobie microdermali na mostku i w obojczykach ale dziś mamy rok 2021 a ja nadal nie wybrałam się na ten nietypowy piercing. 

No właśnie! Czym jest MICRODERMAL?

Microdermal to bardzo nietypowy piercing ciała, który poleca na rozcięciu malutkim skalpelem (też nietypowym) naszego ciała i umieszczeniu w nim ozdobnego implantu. Od nas samych zależy jaką ozdobę i gdzie sobie zażyczymy. Można zrobić microdermale niemalże wszędzie. Przy tym piercingu jest naprawdę olbrzymie pole manewru. Dla każdego coś fajnego! 😁😁😁😈😈😈


Microdermal boli i tego chyba każdy z Was się domyśla, ponieważ w rozcinaniu ciała nie ma nic przyjemnego. Ale nie dlatego nie zdecydowałam się na ten rodzaj piercingu. Nie, nie, nie. Rozmawiałam z moją przyjaciółką Kingą na ten temat i uświadomiła mi, że taki piercing bardzo często się paprze czyli nic innego jak ropienie i nieładnie wyglądające kolczykowanie. Poza tym uświadomiła mnie też w jednej kwestii, a mianowicie w tym, że kiedyś jeśli zapragnę "wyciągnąć" ze swojego ciała microdermale to pozostaną na moim ciele szpecące blizny i chyba tym najbardziej mnie przekonała aby nie robić takiego kolczykowania. Także zrezygnowałam i już pozostanie mi tylko podziwianie microdermali na kimś ale nie na mnie. Taką decyzję podjęłam.





W tym miejscu chciałam zacząć moją przygodę z microdermalami. Bardzo podoba mi się taki piercing między biustem. Uważam, że to wygląda bardzo seksownie. A Wy macie microdermale?




To co mam przylepione na dekolcie to ozdobne cyrkonie wykorzystywane przez makijażystki w ozdobnych makijażach festiwalowych. Niestety taki twór bardzo słabo się trzyma. Myślę, że musiałabym użyć kleju do sztucznych rzęs a może nawet i do sztucznych paznokci. 

Ta fryzurka, którą widzicie sprawia, że po zdjęciu jej ma się piękne naturalne fale. Polecam! 




Tutaj efekt po rozplątaniu warkoczy i rozczesaniu włosów palcami. Jak Wam się podoba? 

Ja bardzo dobrze czułam się w tej stylizacji kiedy to wyszłam z domu na zakupy z Karoliną w takim stroju, włosach, makijażu i fejkowych microdermalach. Zestawienie bluzki satynowej z kurtką jeansową to bardzo dobry pomysł, bo nadaje charakteru stylizacji. Zachęcam do spróbowania.




Także widzicie moi Kochani microdermale odchodzą już z moich myśli ale nadal mi się u kogoś to bardzo podoba. Zdecydowanie między biustem i w obojczykach! Cudo! 💖💖💖💖💖💖

Jeśli zastanawiacie się nad zrobieniem takiego piercingu to dwa, trzy czy może nawet z kilka dobrych razy przemyślcie Waszą decyzję, ponieważ nie jest to zwyczajne kolczykowanie ciała. Tutaj w grę wchodzą blizny, które pozostaną na całe życie. O ile oczywiście nie zlikwidujecie ich chirurgicznie, a wcale to nie będzie takie łatwe jak Wam (i mnie) się wydaje/wydawało. 






Buziaczki! 💋💋💋💋💋💋






2 komentarze:

  1. Fajne te naklejki! Bardzo seksownie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 🤪 Ale troszkę mocniej mogłyby się trzymać na ciele.

      Usuń