niedziela, 17 października 2021

Niesamowicie intensywny weekend za mną.

Dobry wieczór moi Kochani! 😇😇😇

Mijający weekend był dla mnie niesamowicie intensywny, ponieważ nie miałam czasu usiąść i odpocząć. Niemniej jednak jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ fajnie od czasu do czasu spędzić tak trzy dni wolnego. W piątek byłam u Zuzy i oglądałam jej nowe mieszkanko, które wynajęła z dwiema koleżankami. Powiem Wam, że bardzo mi się ono podobało, a dodatkowo mieszkanie ma świetną energię (z punktu ezoterycznego), więc na pewno będzie zadowolona i bezpieczna. Przegadałyśmy z dobre 6h, zjadłyśmy dużą pizzę, popiłyśmy sokiem pomarańczowym i było naprawdę bardzo miło. 

W sobotę zaplanowałam sobie zakupy. Pojechałam z mamą na Widzew i kupiłam sobie ogromną różową walizkę, która jest mi bardzo potrzebna do mojej przyszłej przeprowadzki. W Rossmannie kupiłam sobie farby do włosów w bardzo oryginalnym kolorze. Aczkolwiek jest do farba, która ma się utrzymać tylko do 8 myć, więc jest łagodna dla włosów i wiadomo taki kolor nie będzie na stałe. Potem poszłam kupić buty, a wyszłam z prezentem dla mamy, z butami sportowymi dla mnie i z torebką Pumy. Powiem Wam, że wydałam 1000 złotych ale to wszystko było mi po prostu potrzebne. Już dawno nie wydałam tysiąca w jeden dzień, ale kiedyś zdarzało się, że wydałam znacznie więcej ha ha ha. Ale to kiedyś były znacznie lepsze czasy. Wierzcie mi! 😀😀😀😁😁😁

(...Właśnie wpadłam na pomysł aby stworzyć serię wspominkową na podstawie utworów muzycznych...)

Co Wy na to? 😈😈😈😈😈😈


A wracając do soboty to potem jak wróciłam do domu to zastałam ciocię Gosię, więc były pogaduszki przy frytkach i burgerach do 22, a potem bardzo długi spacerek dla zdrowotności i aby spalić te kalorie. 

Dzisiaj zaś mamy niedzielę i spędziłam ją na porządkowaniu swojego pokoju. Zrobiłam generalne porządki, wyrzuciłam śmieci i z tego co ja widzę to mam tak bardzo dużo przedmiotów, że aktualnie słabo się poruszam po moim pokoju, bo mam za małe pomieszczenie na wszystko co posiadam. Ale jak wiecie to pracuję nad tym aby to zmienić, aby było lepiej. 




Teraz zmieniając temat chciałabym Was zapytać co sądzicie o takim kolorze szminki dla mojej osoby. Podoba Wam się? Stylowo czy trupio? Wiele osób skomentowało kolor mojej szminki i oceny były bardzo podzielone. A Wy co sądzicie?


I na koniec chciałabym Wam życzyć miłego tygodnia i dużo radości w życiu oraz zdrowia fizycznego i psychicznego, ponieważ jak i tego i tego nie ma to w życiu nic się nie układa. 




Buziaczki moje kochane Rybki! 👄👄👄👄👄👄👄👄👄


Wasza Aleksandra (zawsze senna, ale zawsze też pełna nadziei na przyszłość)! 




2 komentarze:

  1. Ta szminka jest cudowna ❤ Wyglądasz w niej bardzi seksownie i oryginalnie. Na drugim zdjęciu wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 💜💜💜.
      Fiolet rządzi! I trupi też 🤪🤪🤪, jak zwał tak zwał 😃😃😃😃😃😃.

      Pozdrawiam Cię serdecznie 😘

      Usuń