wtorek, 16 kwietnia 2024

Rozchorowałam się :( Auć moje gardło! :(

Dzień dobry tego pięknego dnia kwietnia 👋!


Od dwóch dni troszkę byłam taka nieswoja i teraz już wiem czego to była przyczyna. Dzisiaj obudziłam się z takim bólem gardła, dreszczami i samopoczuciem, że normalnie SZOK. Normalnie "ciągnie" mnie dzisiaj łóżko. Zakatarzona też jestem 👽😢😔😕. Już coś przeczuwałam, bo jak ja tracę apetyt to znaczy, że idzie do mnie wielkimi krokami infekcja. Apetyt mam prawie zawsze, więc gdy tylko zaczynam chorować to tracę "smakA" na cokolwiek. No i ta senność level hard. Marzy mi się 3-godzinna drzemka i święty spokój od czegokolwiek. Ostatnimi czasy sporo się działo, też miałam sporo stresu związanego z finansami, więc jestem przemęczona, aż mnie rozłożyła jakaś infekcja. Co ciekawe, zauważyłam, że im jestem starsza tym gorzej przechodzę najzwyklejsze przeziębienie. Czyżby organizm się starzał? Być może.





Także moi Kochani idę coś zjeść lekkiego, bo nie mam apetytu, ale coś trzeba zjeść, bo jadłam dzisiaj tylko śniadanie, a jest już prawie 18 godzina. No, a potem chyba udam się na drzemkę, bo nie mam siły, a nic nie stawia na nogi podczas choroby jak sen. Oooo... zaparzę sobie herbatki malinowej, więc się troszkę rozgrzeję i może dreszcze mi przejdą. Jak mnie jest zimne, to znaczy, że coś jest na rzeczy, bo jak wiecie ja jestem gorąca dziewczyna 😅😆.









Kończąc chciałabym Wam podziękować za tak ogromny oddźwięk po postach na temat narkotyków. Wiedziałam, że potrzebujecie takich postów, ponieważ problem z narkomanią w Polsce i na świecie jest przerażający. Narkomanię trzeba zwalczać, ba! trzeba tępić jak prusaki i karaluchy. Dodatkowo nadal trzeba tłumaczyć i dawać jak najwięcej informacji, aby ludzie sobie uświadomili, że dragi to zło, to cholerstwo, które niszczy życie ludziom i ich rodzinom. NARKOTYKI TO ZŁO!





No, a teraz idę do kuchni i jeszcze się chwilkę pobawię z Dionizoskiem, bo widzę po jego zachowaniu, że ma ochotę coś spsocić 😺😺😺. Także, do usłyszenia moi Kochani!




Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz