wtorek, 8 lipca 2014

Thoughts Liberated Woman na Facebook

Od pewnego czasu zastanawiałam się nad stworzeniem strony na Facebook odnośnie mojego bloga. Na myśleniu się nie skończyło... i tak dzisiaj w nocy powstała strona Myśli Kobiety Wyzwolonej, gdzie będą zamieszczane cytaty, inspirujące myśli, które w większości będą mojego autorstwa.
Niestety w ciągu najbliższych dwóch tygodni nie mogę nic obiecać czy pojawią się tak zwane DemoCytaty na stronie Fb. Niebawem jadę na zasłużone wakacje(NARESZCIE !!!) i jedyną rzeczą, o której marzę to totalne odmóżdżenie, relaks, zapach jeziora, rzeki, morza, tudzież oceanu, śpiew ptaków, grillowanie i popijanie zimnego piwa, będąc jedną nogą na tamtym świecie(chciałam powiedzieć w basenie ha ha ha...).
Na koniec chcę powiedzieć, że postaram się zrobić fotorelację z moich tajemniczych(nawet nie wiem co mnie czeka) wakacji. W ten czwartek na blogu pojawi się opowiadanie erotyczne mojego autorstwa, więc serdecznie zapraszam do lektury w najbliższych dniach tego tygodnia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz