piątek, 7 sierpnia 2020

Niech August będzie TYM miesiącem

Dzień dobry 👋 

Dzisiaj jest dobra data dla mnie na dokonanie zmian, które są potrzebne w moim życiu. Przyszłam na świat w Sierpniu, więc ten miesiąc jest moim dobrym, rzekłabym nawet..., że szczęśliwym miesiącem w roku. Od prawie 11 lat wierzę w siłę liczb, w których ukryte jest nasze ludzkie życie. Polecam Wam zapoznanie się z podstawami numerologii, a sami przekonacie się jak matematyka ułatwia życie i prowadzi na odpowiedni tor wiele istnień żywych. Zachęcam! 

Także dzisiaj jest dobry dzień na dokonanie zmian, a raczej dobry na rozpoczęcie ich wyprowadzania. Czy dużo chciałabym zmienić w swoim życiu? Hmm... to zależy, na której płaszczyźnie. Ale raczej jest to sporo zmian, które powinny zostać jeszcze w tej drugiej połowie roku wprowadzone. Jak widzicie na powyższym zdjęciu póki co jestem blondynką i... nacieszcie oczy, bo już niebawem ten kolor zniknie z mojej głowy. Pewien etap mojego życia dobiega końca, a wraz z nim koniec z anielskim kolorem włosów. Lubiłam siebie w jasnych włosach, ale nie czułam się w tym kolorze do końca sobą. Blond nie pasuje do mojej osobowości, charakteru i temperamentu dlatego też postanowiłam zakończyć przygodę z rozjaśnianiem włosów. Co zmieni się na mojej głowie i jak bardzo dowiecie się już WE WRZEŚNIU!

I jak na razie mogę tylko tę zmianę wizerunku zapowiedzieć, ponieważ nie wiem jak wszystko inne będzie wyglądało u mnie czasowo. Mam nadzieję, że rosnąca pandemia w Polsce nie sprawi, że mój termin u fryzjera zostanie zmieniony. Bardzo byłabym rozczarowana. Ale nie ma co myśleć negatywnie, trzeba skupić się tylko na tych dobrych myślach. A Wy planujecie na ostatnie 5 miesięcy tego roku zmiany w swoim życiu? 😇😇😇

Pod tym zdjęciem chciałabym się Was zapytać czy znacie i możecie mi polecić jakieś dobre wkładki do butów, zapiętki (najlepiej welur lub silikon) oraz wkładki pod "poduszeczki" na stopach? Ostatnio strasznie zdefasonowałam sobie stopy w nowych butach i się strasznie uszkodziłam. Nadal mam popuchnięte i obolałe stopy 😔😓😒. Byłabym bardzo wdzięczna za polecenie mi czegoś dobrego!

A Wy obcieranie sobie stopy, palce w nowych butach? 

Ostatnio korzystałam z nowego edytora do zdjęć i tak otóż się zabawiłam jak na wyżej zamieszczonym obrazku ha ha ha 😈😈😈😈😈😈. Jak Wam się podoba sklonowana Maassen? 

Powiem Wam, że ten dzień się jeszcze nie skończył a mam jeszcze wiele do zrobienia. Dopiero późnym wieczorem się zrelaksuję jak wyjdę z domu, ale póki co troszkę jeszcze mam spraw do załatwienia na dzisiejszy upalny piątkowy wieczór. Trzymajcie kciuki! 👌


Buziaczki moje Kochane Aniołki 💋💋💋💋💋💋💋

 


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz