poniedziałek, 28 marca 2022

Jestem uzależniona od TikToka :)

TikToka chyba nie muszę nikomu już przedstawiać, ponieważ każdy chyba wie czym jest. Ale dla niewtajemniczonych powiem, że TikTok to aplikacja internetowa na smartphone`a, która pozwala oglądać krótkie filmiki oraz tworzyć własne. TikTok przede wszystkim służy rozrywce ale także nie wolno zapomnieć, że również edukuje. 

Moje konto (van_Maassen) na TikToku założyłam w 2020 roku. Dodałam 5 krótkich filmików, ponieważ nie chciałam aby mój profil był totalnie pusty. Zdecydowanie wolę oglądać filmiki w tej aplikacji aniżeli je tworzyć. Również z tego względu założyłam tam konto. Chciałam móc przeglądać filmiki twórców. Niemniej jednak udostępnię Wam poniżej na Myślach Kobiety Wyzwolonej mój filmik, który dodałam na TikToka. Zapraszam do obejrzenia! 💁😎😇😈💫






Mam nadzieję, że filmik, który powyżej Wam udostępniłam będzie działał. Nie ukrywam, że lubię kręcić filmiki ale jest to totalnie amatorka, więc dużo nie wiem, ale zamierzam się nauczyć. Działa?




Do czego mi służy TikTok?


Przede wszystkim oglądam filmiki dla rozrywki aby się pośmiać, przed snem zrelaksować. Zawsze tiktoki oglądam przed snem, zawsze (!!!). Głównie oglądam na TikToku filmy o rozwoju duchowym, o odżywianiu, tańce, makijaże, ASMR. Każdy znajdzie coś dla siebie w tej aplikacji. Polecam. 


Czy wrócę do nagrywania na TikToku?


Nie wiem, ponieważ abym nagrywała w tej aplikacji to musiałabym mieć więcej czasu i przede wszystkim czasu. Blog, fanpejdż, Instagram i inne internetowe rzeczy zajmują sporo mojego czasu, mojej pracy. No bo nie ukrywam, że social media to nie tylko w tej chwili moja pasja ale i praca. Także staram się to wszystko jakoś pogodzić. I jeśli ktoś myśli, że napisanie postu, dodanie zdjęcia na Instagrama, stworzenie filmików oraz odpisanie w ciągu dnia na około 50 wiadomości/maili to szybka i tylko przyjemna praca to jest w błędzie. Niestety wiele osób mówi - TO PRACA ZŁOTO. Nie do końca. Ale tu mogłabym naprawdę napisać referat, ale nie mam ochoty na to 😅😅😅😅😅😅. Wiadomo, że praca blogera to dosyć lekka praca jeśli chodzi o fizyczne aspekty pracy, ale moje oczy odczuwają bardzo mocno zmęczenie gdy za długo pracuję przed laptopem. Tak, suchość gałek ocznych to dzień jak co dzień. Poza tym z pracą przy komputerze jest jak z pływaniem - wyciąga wszystko. Z pewnością dlatego też budząc się jestem zmęczona, zniechęcona i generalnie meh. Tak jak widzicie praca przed komputerem nie jest ciężka fizycznie ale ma wiele negatywnych skutków na organizm ludzki. Kiedyś może więcej o tym napiszę a póki co zapraszam wszystkich do obejrzenia moich 5 filmików na TikToku jeśli posiadacie tam konto. A jeżeli nie to zachęcam do stworzenia profilu i miłego spędzania czasu z Waszym telefon w ręce ha ha ha. 




Buziaczki!







4 komentarze:

  1. Fajny tiktok �� Co sądzisz o związku wodnika z rybami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że Ci się spodobał mój tiktok :) Dziękuję! :*

      A co do Twojego pytania. Biegnę z pomocą :)


      Generalnie Ryby dla Wodnika są znakiem nieprzychylnym. Zaś Wodnik dla Ryb jest neutralnym znakiem. Choć domyślam się, że to Ty jesteś Wodnikiem, prawda? :P

      Niemniej jednak jeśli te dwa znaki zodiaku się spotkają i nawet sobą zauroczą co jest możliwe, bo między nimi może być całkiem przyjazne uczucie pełne zrozumienia i empatii to jednak nie polecałabym, ponieważ to może być tylko satysfakcja seksualna. W sferze miłości może być zupełnie coś innego, często Wodnik z Rybami po prostu lepiej jak związku partnerskiego nie tworzy. Ale przyjaźń jak najbardziej :)


      Dziękuję Ci za to pytanie i pozdrawiam serdecznie z deszczowej dzisiaj Łodzi :)
      Buziaczki :*

      Aleksandra

      Usuń
    2. Ach, dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, tak, to ja jestem wodnikiem, nie wiem jak udało Ci się odgadnąć.:) jeśli mógłbym skorzystać jeszcze z Twojej wiedzy, powiedziałabyś mi z kobietą o jakim znaku mógłbym stworzyć solidny związek, a z jakim znakiem najlepiej dopasowałbym się łóżkowo? Również pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Intuicja mój drogi ;)

      Jeśli chodzi o związek to szukaj wśród: Bliźniąt, Strzelców, Koziorożców.
      Dopasowanie łóżkowe to: z Bykiem.

      Pozdrawiam i zapraszam do czytania najnowszych moich postów :)

      Usuń