poniedziałek, 7 marca 2022

To miał być ZŁOTY ROK...

Tak jak w tytule dzisiejszego posta - To miał być ZŁOTY ROK... . Miał być... . 





Generalnie Nowy Rok 2022 zaczął się dobrze, ale miał być zupełnie inny. 
I wszystko jest inne niż miało być. "Miało być" sponsoruje dzisiejszy post 😐😑😅😅😅. Nie powinnam się śmiać, bo wcale mi do śmiechu nie jest. Mój upadek ze schodów, moje przeogromne bóle brzucha (owszem nadal nie poszłam do lekarza... Zuza nie krzycz na mnie ha ha ha, pójdę pójdę), choroba dziadka, koronawirus, latające patogeny w powietrzu, rozłąka, śmierć dziadka, problemy, wojna. Tego jest za dużo jak na dwa miesiące nowego roku. Nie jestem osobą, która lubi narzekać, ale chyba każdy ma swoją wytrzymałość, aż w końcu pęknie i wybuchnie z siłą erupcji wulkanu. A Ty nadal czytasz - erekcji 😏😅😆😎. 




Nie mam pojęcia co Los przyniesie. Raczej wiatr rzuca mnie póki co na lewo i prawo. Nigdy nie bałam się zmian, bo uważałam i nadal uważam, że są one człowiekowi bardzo potrzebne. Bez nich umieramy za życia. Także tym razem czuję się jakbym nie miała władzy nad niczym. Jeśli w Polsce wybuchnie wojna to myślę, że ........... a zresztą to tylko myśl, nic wiążącego. Myślę, że byłoby to coś najgorszego co może nas ludzkość spotkać. Wszystkie problemy są niczym przy wojnie. 

Utrata życia, zdrowia, bliskich, domu, majątku, wszystkiego na co się pracowało, do czego się dążyło - to wywołuje we mnie przygnębienie, ale póki co staram się o tym nie myśleć, niemniej jednak uważam, że my Polacy powinniśmy przemyśleć to co zrobimy w razie wybuchu wojny. Wiele osób mówi, że NATO, że pomoc Amerykanów, że Putin tego nie zrobi, że jesteśmy bezpieczni. To wszystko jeden wielki bullshit! Putin jak będzie chciał to zrobi wszystko na co będzie miał w danym momencie ochotę. Amerykanie? Niby są, ale czy dadzą radę gdy doszłoby do stanu wyjątkowego? Nie wiemy tego. Tak naprawdę to musimy czekać na rozwój sytuacji. Ale warto być mniej więcej gotowym i w miarę przygotowanym do tego co może nastąpić. 




Przed nami jeszcze 10 miesięcy tego 2022 roku, więc wszystko jeszcze się zmieni. Myślę, że to będzie bardzo intensywny rok dla świata. Zresztą mówiłam już Wam o tym oraz Jackowi, który korzysta z moich rad ezoterycznych i już kilka razy mi podziękował. Dla mnie to czysta przyjemność pomóc mu i wesprzeć dobrą radą. Jedno co powiem powinno Was pocieszyć w tym trudnych czasach. Ten rok powinniście przeznaczyć na przyjaźń, miłość i rodzinę, ponieważ czas będzie trudny, kolejny rok będzie spokojniejszy ale będzie rokiem, w którym powinniście zastanowić się nad własnym życiem i głównym celem jaki chcecie obrać na najbliższe miesiące. Kolejne lata będą zdecydowanie spokojniejsze dla nas i naszej planety. Na końcu wszystko będzie dobrze! 💚








Mam nadzieję, że rok 2022 nauczy nas tego czym jest wzajemna uczciwość względem bliskich osób oraz miłość, którą nie tylko mamy otrzymywać, ale przede wszystkim dawać. Każdy chce tylko brać, brać i brać. Zacznijcie dawać (obojętnie co 😅😈 byle dobrze) ha ha ha. A tak serio to nauczcie się kochać najpierw siebie, a potem szukajcie miłości. Nigdy odwrotnie! 

Z miłością i pokojem!


Wasza złota (złoty rok byłby lepszy!) Aleksandra 🌝🌞🌟🌛🌜


Buziaki Aniołki! 💋💋💋💛💛💛






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz