sobota, 13 sierpnia 2022

Wybiło ponad 1000 polubień Myśli Kobiety Wyzwolonej

Z tego miejsca chciałabym wszystkim Wam podziękować za to, że jesteście ze mną od 2014 roku na moim blogu - MYŚLI KOBIETY WYZWOLONEJ. Wczoraj wybiło 1000 polubień na MKW! A dzisiaj kolejne 10 osób doszło do naszej całkiem sporej blogowej, wyzwolonej rodzinki 😁😎😈😈😈. 





Aktualnie jest Was więcej już niż na tej ilustracji. To jest ogrom ludzi, do których dotarł mój blog, moje myślenie, zdjęcia, refleksje. Każdy z Was znalazł się z jakiegoś powodu na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Wiele osób czyta moje opowiadania erotyczne oraz posty o seksie, bardzo dużo osób uwielbia serię "oczami MotorOLI", a inni po prostu kochają moją drugą naturę czyli głęboko ukrytą melancholię, którą dzielę się z Wami na stronach mojego bloga. Każdy jest tutaj z innego powodu, ale każdy z Was znalazł na moim blogu coś dla siebie. Cieszę się, że dostarczam Wam rozrywki, wspieram, uczę, doradzam i inspiruję. 





Mam ogromną nadzieję, że spędzimy razem jeszcze kilkadziesiąt lat 😎😎😎😎😎😎. Czas upływa, czasy się zmieniają, wszystko płynie i jestem bardzo ciekawa jak bardzo zmienię się przez ten okres a także Wy. Ta nieprzewidywalność życia jest w naszej ludzkiej egzystencji najciekawsza, gdyż nigdy tak naprawdę nie wiemy co nas spotka. Obyśmy żyli długo w dobrym zdrowiu, które pozwoli nam cieszyć się tym życiem. Póki co mam 28 lat (jeszcze! 😁😎😎😎) i widzę jak przez ostatnie kilka lat zmieniłam się nie tylko zewnętrznie ale przede wszystkim mentalnie, duchowo. Cieszę się i jestem wdzięczna, że mogę swoje sukcesy i porażki przeżywać razem z Wami. I mam nadzieję, że Wy też jesteście zadowoleni, że nie jesteście sami ze swoimi problemami i sukcesami, które czasem umieją solidnie przygnieść. Celebrujmy życie! Jakiekolwiek by nie było! 💪💫







Jeżeli ktoś z Was jeszcze nie polajkował Myśli Kobiety Wyzwolonej na Facebooku to zachęcam aby to zrobić. Dzięki temu mój blog trafia do większej liczby osób i dzięki temu każdy może znaleźć coś czego szukał czasem zbyt długo. Mam nadzieję, że każdy będzie nowymi postami bardzo usatysfakcjonowany i znajdzie chwilę na relaks czytając mojego bloga przy kawie, herbacie i dobrym ciastku. Zapraszam!









Wierzę, że jeszcze wiele ciekawych chwil na MKW będziecie ze mną przeżywać wspólnie 😇😇😇.

Niech Wam się szczęści w tym życiu i kolejnych!




Buziaczki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Wasza Aleksandra




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz