niedziela, 30 października 2022

Sierpień 2022 oczami MotorOLI, czyli... Magia Nagości, skończony remont, stópki i karmienie kaczek (38 zdjęć!!!) - CZĘŚĆ 2

Dobry wieczór Kochani ✋😘😇😇😇


Przychodzę dzisiaj z drugą częścią zbiorczego postu z sierpnia. Zapraszam do wyjątkowo długiego postu. 




Magia Nagości to aktualnie mój ulubiony program w telewizji. Polecam szczególnie wersję brytyjską oraz niemiecką. 



Tutaj przedstawiam Wam świeżą ścianę w pokoju po dziadku. Na początku pan Adam umalował ją na kolor różowy, ale koniec końców została zmieniona na piaskowy beż, ponieważ róż nie był ładny. Kolor został zmieniany trzykrotnie 😅😅😅.



Dwie ściany zostały umalowane na kolor głębokiej zieleni - farba nosi nazwę HERBARIUM. 



Tak prezentuje się beż i zieleń razem. 



Muszę Wam powiedzieć, że ten wentylator kolumnowy to po prostu SZTOS. W pokoju jest tak jakby była włączona klimatyzacja. Coś cudownego latem! 



Łosoś wędzony to ryba, którą po prostu uwielbiam. Jedynie mogłaby być tańsza. Łosoś to samo zdrowie.



Mam nadzieję, że ten kotek już się odnalazł. Jestem przeciwniczką wypuszczania kotów na zewnątrz. 



Po raz pierwszy mam w mieszkaniu rolety. Mój brat zdecydował się na rolety typu DZIEŃ/NOC. Uważam, że są świetne. 



Tutaj chciałam Wam pokazać podłogę. Ten parkiet ma wiele wiele lat i był biały, ale pan remontowy go troszkę odnowił używając tony olejków i lakieru. Pan Adam nie zajmuje się cyklinowaniem parkietów, więc zrobił tyle ile mógł. Myślę, że nie jest już tragicznie. 



Rurki zostały umalowane na zielono, a kaloryfer na beżowo. 



Nowa klamka i zamek. Macie pokoje na zamki?



Tutaj możecie zobaczyć jak wyglądał ten róż na ścianie. Chyba dobrze, że zmieniliśmy na beż.



Dla mnie Dionizy to Super Kot, ponieważ jest rozumny, mądry, milutki i... umie kochać. Ludzie coraz bardziej są ubodzy w tę umiejętność. Kocham zwierzęta, bo one pozbawione są mściwości, zazdrości i zła. Ludzie zaś mają te paskudne przywary.



Nachodziłam się w tej bransoletce bardzo.



Parówki na gorąco to moje ulubione śniadanie. Do tego mam ogórki konserwowe. To bardzo smaczne połączenie. 



Mój brat zakupił taki dywan w Ikea. Podobno są w tej chwili szalenie modne. Podoba Wam się?



A tutaj "przyjechała" sofa z... Białorusi.



Wielka ta sofa, wręcz ogromna! 😆😆😆😆😆😆



Z tą szafą to było wielkie zamieszanie. Mój brat zamówił ją z Ikea, ale niestety zawiasy do drzwi przyszły niewłaściwe, więc musieliśmy miesiąc czekać na nowe, aby założyć drzwiczki wahadłowe do tej szafy. Takie pomyłki nie powinny mieć miejsca.



Klimat wieczorową porą.



Żyrandol jest żyrandolem inteligentnym, ponieważ jest sterowany przez aplikację w iPhone`ie. Można ustawić sobie światła zimne albo ciepłe. Taki bajer 😋😎.



Czy wszystkie koty tak uwielbiają szafy?



Nowy zapas wieszaków.



Wszystkie te produkty są zakupione w Ikea. Ten fioletowy wazon skradł moje serce 💜💜💜.



Bardzo lubię intensywne kolory lakierów na paznokciach u stóp. A Wy, team ciemne czy jasne u stóp?



To biurko chyba już poznaliście, ale nie widzieliście tego regału na książki. Ikea! 



Dionizy musi wypróbować każdą nową rzecz w domu.



I jak ten dywan Kochani?



Remontu remontami, ale odpocząć też trzeba. 



Moja mama ma całe życie potworną alergię na brzozę. Ktoś z moich Czytelników jest alergikiem?



Kaczki...



Bałuty są piękne, choć chciałoby się dołożyć duże ALE.



Gdy patrzę na zachód słońca to odczuwam nostalgię.



Przyjemny ten kącik.



Tak prezentuje się ta sofa z Białorusi. Tak tak, produkcja białoruska, ale sofa z Ikea.



Dionizy stwierdził, że wygodna. Aż zasnął 😅😆.



Tak prezentuje się nowy pokój 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚.



Powiem Wam, że jeszcze pozostała sama kosmetyka typu obrazki, lustro na ścianę i różne kwiatki. Jak widzicie przy wentylatorze stoi stojak na kwiatki. Całość pokoju utrzymana jest w kolorze zieleni, beżu i drewna. Mnie się podoba, a Wam? 😁😁😁








I to już koniec sierpniowych postów zbiorczych, więc mam nadzieję, że zostaliście usatysfakcjonowani taką dawką fotek z tego letniego miesiąca. Działo się! 😆😆😆



Mam nadzieję, że jeszcze wiele takich zbiorczych postów powstanie w karierze Myśli Kobiety Wyzwolonej. Trzymajcie się ciepło Kochani i nie zapominajcie być dobrymi ludźmi dla siebie i dla innych.






Tymczasem. 









































































2 komentarze:

  1. Aleksandro, w Ikei. To się odmienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IKEA jest skrótowcem, więc można a raczej zaleca się aby go nie odmieniać. O tym mówi Słownik Skrótów, a także Wielki słownik ortograficzny PWN.

      Oglądając reklamy w tv często natrafiamy na zwrot - "Zapraszamy na zakupy w Ikea" i nie jest to bez powodu, ponieważ Szwedzi nie chcą aby doszło do pewnych błędów marketingowych.



      Jasna sprawa, że wielu Polaków chciałoby aby odmieniać wszystko co się da i też jestem tego zdania, ale w tym przypadku nie ma takiego obowiązku.



      Dziękuję za Twój komentarz i życzę ciepłego listopadowego poranka przy ławce i czymś smacznym 😃😃😃😘😘😘.


      Pozdrowienia z deszczowej Łodzi,
      Aleksandra

      Usuń