niedziela, 30 czerwca 2024

Odpoczywanko xD

Dzień doberek/Dobry wieczorek! 👋😘😎😆


Dzisiejszy niedzielny dzień to dla mnie totalny, ale naprawdę TOTALNY chillout, ponieważ w Łodzi jest dzisiaj upał nie z tej ziemi, ponieważ termometry wskazały 34 stopnie Celsjusza. Istne piekiełko! 😵 Taka pogoda nie jest odpowiednia na jakieś ciężkie prace domowe typu odkurzanie i mycie okien. Zdecydowanie polecam każdemu (czyś zdrowy, czyś chory) odpoczywanko. Warto pamiętać o chłodnych napojach, jakichś przekąskach, zimnych owocach, lodach i generalnie o wszystkim co pozwoli Wam się ochłodzić w tak upalny dzień jak ten. 





Ja dzisiaj się zdecydowanie nie przemęczam (zresztą jak zawsze, ciiiiiiiii 😬) i uskuteczniam relaks na całego. Melon się chłodzi w lodówce, a ja popijam sobie karaibski rum i jest pięknie. 

Zdrowie Wasze, w gardło nasze! 😅😆😆 






Kilka osób na Instagramie widząc moją piwnicę zapytało się mnie czy już moje porządki piwniczne skończone. Otóż... wszystko już uporządkowałam, w całym domu, we wszystkich (dwóch!) piwnicach i gotowe. Jestem zadowolona, ponieważ odświeżyłam sobie pamięć co do tego co posiadam i jest soooo good. Wiele niepotrzebnych rzeczy/przedmiotów wyrzuciłam i oczyściłam przestrzeń. A komuś zawsze coś się przyda. Wyniosłam do zsypu między innymi stary telewizor, który działał, ale nie był już używany przez nas od prawie 10 lat i kisił się w piwnicy, więc niech ktoś biedny sobie weźmie i ma z niego pożytek. Generalnie powiem Wam, że ja się w jakieś sprzedawanie nie bawię, bo raz, że mi się nie chce, bo jestem w chuj wygodnicka, dwa nie chce mi się tracić nerwów na czekanie kto kupi, a trzy mam satysfakcję jeśli ktoś w kryzysie może sobie coś użyć z czego ja i moja rodzina nie korzystamy. Wiem, że wiele osób nie może sobie pozwolić na coś o czym marzy, więc mam nadzieję, że dobry człowieku, który skorzystasz z mojego telewizora będziesz choć troszkę zadowolony i będzie Ci lżej na duszy. Wszystkiego dobrego! 💫 




Także porządki zrobione i aż lepiej, że aż tylu rzeczy się pozbyłam z mieszkania. Choć nadal jest tego dużo. Troszkę jestem zbieraczką, troszkę nawet bardzo! 😅😆😅😆😇😇😇😇😇 










Życzę Wam, aby druga połowa tego roku (już jutro!) była dla Was dobra i satysfakcjonująca. Trzymajcie się ciepło i pamiętajcie, że co złego to nie ja.






Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz