wtorek, 5 sierpnia 2014

Rankowanie w sieci - część 2 (a`la interview)

Tak jak obiecałam będzie kilka części serii postów "Randkowanie w sieci". Tak więc bez zbędnego pisania, zaczynajmy :)

1. PORTALE - Z ILU PORTALI KORZYSTAJĄ ?

Single korzystają z wielu portali. Rozmawiałam z wieloma osobami i wiem, że korzystają czasem z 2 a czasem z 8. Wszystko zależy od czasu jaki mogą sobie pozwolić aby spędzić czas w takim a nie innym miejscu w sieci.

2. Z JAKICH ?

Ja korzystam z Badoo i Sympatii. Znam osoby, które preferują E-Darling.

3. Z ILOMA OSOBAMI PISALI ?

Na to pytanie nie mogę jednoznacznie odpowiedzieć, bo to zależy od osoby. Ja, jak dobrze pamiętam wypowiadałam się na ten temat w poprzednim poście.

4. ILE CZASU SĄ NA PORTALACH ?

Ja na portalach randkowych jestem od 17 roku życia, czyli prawie 4 lata. To już moje uzależnienie ha ha ha.

5. CZY WIEDZĄ GDZIE CZEGOŚ SZUKAĆ(SEKSU CZY MĘŻA) - ROZEZNANIE.

To pytanie wcale trudne nie jest, bo mężczyźni i kobiety szukają seksu lub męża na tych samych portalach. Co mam na myśli ? A mianowicie dajmy przykładowo portal taki jak Sympatia. Z reguły jest to portal randkowy, do poszukiwań dziewczyny, chłopaka czasami przyjaciół i znajomych. Ale z tego co zauważyłam taki portal zmienia się niestety w agencje towarzyskie i zaproszenia do spotkań sponsorowanych. Kiedyś Sympatia była całkiem dobrym portalem, dzisiaj natomiast traci w moich oczach z wyżej podanych względów. Reasumując ludzie mają takie rozeznanie, że obojętnie czy to portal randkowy, czy służący do spotkań typu "Jak kupisz mi spodnie, to zrobię Ci loda". Na każdym portalu czy to religijnym czy randkowym czy chociażby dla amatorów poezji szukają seksu, w większości oczywiście.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz