środa, 27 sierpnia 2014

Randkowanie w sieci - cześć 6 OSTATNIA (a`la interview)

Witajcie :) dzisiaj już ostatnia część serii Randkowania w sieci. Aby nie przedłużać, zaczynajmy :D

BŁĘDY - BŁĘDY KTÓRE POPEŁNILI NA RANDCE, CO ZOBACZYLI U PARTNERÓW
- CO ŹLE ZROBILI ?

Po pierwsze mam "alergię" na spóźnianie się. Nie znoszę tego, ponieważ szanuję swój czas jak i innych. Dla mnie spóźnianie się jest oznaką braku szacunku do drugiej osoby i braku kultury osobistej. To według mnie najgorszy błąd szczególnie na pierwszej randce. Tak więc CZAS CZAS CZAS !!! :)

PORTALE TEMATYCZNE - JAKIE DOŚWIADCZENIA ?

O portalach tematycznych jak mnie pamięć nie myli już się wypowiadałam we wcześniejszych częściach, ale dla niewtajemniczonych przypomnę, że portal tematyczny może być portalem tematycznym, ale to i tak bez znaczenia, ponieważ większość na każdym portalu szuka zaspokojenia swojej intymnej potrzeby fizjologicznej. Tak więc nawet na portalu kółka różańcowego... Szukajcie, a znajdziecie :D


I tak oto przebrnęliście przez 6 części moich wywodów o randkach internetowych. Mam nadzieje, że dowiedzieliście się czegoś nowego i skorzystaliśmy, a może nawet zasililiście jakiś portal randkowy swoją niezwykłą osobą. Jeśli będziecie mieli do mnie jakieś pytania piszcie w komentarzach, jeśli macie pytania osobiste, możecie pisać na mój e-mail maassen.aleksandra@gmail.com lub amanda.harridan@yahoo.com



Bądźcie szczęśliwi i miejcie zawsze nadzieje na lepsze jutro, buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz