wtorek, 13 stycznia 2015

Maassen Proponuje... Wiosenny obiad na zimowe dni

Witajcie. Jak pamiętacie mój blog miał jedną ważną serię, a mianowicie Randkowanie w sieci a`la interview(1 2 3 4 5 6). Pomyślałam sobie, że pora na wprowadzenie kulinarnych postów, ponieważ jak wspominałam bądź nie, to uwielbiam gotować i robię to całkiem dobrze(swoją drogą nie tylko to... ha ha ha).

Maassen Proponuje... - to nowa seria postów, które będą się raz na jakiś czas pokazywać. Od razu uprzedzam nie będą to przepisy(jak na razie) tylko propozycje dań, potraw czy deserów na dany dzień.

Dzisiaj była piękna słoneczna, wiosenna pogoda a jest przecież zima. W związku z wiosenną pogodą zimą, pomyślałam, że najlepszą potrawą na obiad będzie danie przygotowane przez moją ciocię Gosię dla mnie.



Jak widzicie na załączonym obrazku danie wygląda bardzo apetycznie. Na talerzu widzicie ugotowanego młodego kalafiorka. Na moim talerzu nie ma go za dużo, bo nie przepadam za kalafiorem. Kolejno widzicie ziemniaki odsmażone na oleju z dodatkiem koperku i soli istna pychota. I ostatnia rzecz na talerzu to jajko sadzone ze szczypiorkiem. Jak widzicie danie proste do zrobienia, a dodatkowo wygląda apetycznie i świetnie smakuje. Plusem tego posiłku jest jego niska kaloryczność. Wiadomo można przyczepić się do smażonych ziemniaków, ale ale ziemniaki to POTAS POTAS POTAS. 
Mam szczerą nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja Wiosennego obiadu na zimowe dni przypadnie Wam do gustu i spróbujecie przygotować w Waszych domach taki prosty i dobry posiłek.


Wiosno przyjdź, proszę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz