czwartek, 1 stycznia 2015

Nowy Rok 2015 i gra w Kanastę

Witajcie Kochani w Nowym Roku 2015!
Bardzo się cieszę, że ten czas nastąpił i w końcu mamy Nowy Rok. Szczęśliwego Nowego Roku 2015 :)
Nowy rok to świetny czas na nowe postanowienia i możliwość do spełniania swoich marzeń i osiągania swoich pragnień. Ja zawsze podsumowuję wydarzenia każdego roku i zastanawiam się nad nowymi marzeniami. Zawsze tak robię i... to działa. Pisanie afirmacji też wpływa na nasze sukcesy. Polecam.


Kochani, w ogóle to w Sylwestra wypiłam za Wasze zdrowie. Serio! Żyjcie w zdrowiu i pomyślności.


To był spokojny Sylwester i wierzę, że ten rok będzie spokojny... bardzo tego potrzebuję.

Wieczorem uprawiałam hazard. W mojej rodzinie od pokoleń gramy w Kanastę.


Na koniec życzę Wam w Nowym Roku 2015 przede wszystkim zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności.
Pewnie jesteście ciekawi moich noworocznych postanowień ? Wiem, że jesteście ciekawi, ale chciałabym to zostawić dla siebie aby nie zapeszyć(choć nie jestem przesądna). Jak osiągnę swoje cele to się Wam na koniec tego roku pochwalę i oczywiście wkleję zdjęcia.


Uwielbiam dla Was pisać :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz