niedziela, 17 maja 2015

1 urodziny bloga Myśli Kobiety Wyzwolonej

Witajcie Kochani, dzisiaj są 1 urodziny mojego bloga Myśli Kobiety Wyzwolonej.
Bardzo szybko minął ten rok, kiedy jestem z Wami.
Chciałabym podziękować wszystkim moim Czytelnikom, którzy systematycznie odwiedzają mojego bloga, czytają, piszą i komentują. Licznik odwiedzin przekroczył 3 tysiące wyświetleń, pewnie nie jest to dla wielu mega popularnych blogerów ogromna liczba, ale dla mnie jest to liczba zadowalająca. Żaden z moich dawnych blogów nie obchodził żadnej rocznicy, bo ani jeden z moich blogów nie wytrzymał więcej niż kilka miesięcy. Z tym jest inaczej.

Myśli Kobiety Wyzwolonej to blog niszowy i zdaję sobie sprawę, że podobnie jak jazz nie jest dla każdego. Nie chcę zadowalać swoimi wpisami całego świata, cieszy mnie to jak osoby, które go odwiedzają po przeczytaniu mojego wpisu, uśmiechają się i wracają na następny dzień, aby przeczytać kolejny post.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za odwiedziny, komentarze, czytanie tego co tutaj zamieszczam.
Wiem, że nie zamieszczam tu postów bardzo systematycznie, ale jak widzicie od maja się staram aby posty zostały zamieszczane częściej. Chciałabym dojść do takiego etapu, że na blogu codziennie będzie pojawiał się post. Trzymajcie kciuki aby tak właśnie się stało.

Myśli Kobiety Wyzwolonej niebawem jeszcze bardziej Was zaskoczą :)


Pozdrawiam, Wasza Aleksandra



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz