sobota, 2 maja 2015

6 powodów, dla których warto założyć bloga

1. NOWE ZNAJOMOŚCI 
Każdy kto zakłada bloga powinien zdawać sobie sprawę, że to co będzie zamieszczał na blogu będzie miało mniejszą lub większość oglądalność, czytalność(chyba wymyśliłam neologizm, bo podkreślono mi na czerwono). Wraz z rosnącą popularnością bloga zwiększa się liczba czytelników czyli Was.
I tu właśnie zaczynają się nawiązywać nowe znajomości, niekiedy kontakty biznesowe, a nawet przyjaźnie na lata. Czy można poznać kogoś ciekawego? Oczywiście, że TAK. Ja poznałam na Blogger dwie fascynujące osoby, które pewnie w innym miejscu bym nie poznała.

2. PASJA

Ten punkt jest bardzo ważnym powodem, dla którego ja założyłam swojego bloga. Kocham kreatywne pisanie, uwielbiam pisać, ponieważ to daje mi pewien rodzaj wolności, wyzwolenia. Pisanie to moja pasja, która jest ze mną od dzieciństwa, czasem zmagam się z tym, że kocham pisać i nie mogę pisać, bo jednocześnie pisanie daje mi życie i zabiera. Ten kto pisze amatorsko lub jest pisarzem doskonale mnie zrozumie. Pasja to podstawa w życiu jak dla mnie. Ona nadaje sens, a dzięki pisaniu bloga można odczuć, przynajmniej ja odczuwam, że robię coś dobrego dla mnie i dla innych.

3. OCZYSZCZENIE Z EMOCJI

Ooo tak, zdecydowanie to jest to. Pisanie bloga oczyszcza bardzo dobrze ze złych emocji lub ze zbyt dużej ilości emocji złych i z dobrych kiedy czujemy potrzebę podzielenia się czymś z drugim człowiekiem lub kiedy chcemy coś ważnego przekazać. U mnie funkcjonuje to w następujący sposób... Kiedy jestem zła, roznosi mnie i chętnie rzucałabym wszystkim co wpadnie mi w ręce biorę kartkę lub otwieram notatnik w laptopie i zaczynam pisać. Po jakieś godzinie emocje opadają i czuję się oczyszczona, wyciszona i to bez alkoholu, narkotyków, środków uspokajających. Można? Można.

4. ZARABIANIE

Każdy musi z czegoś żyć to proste i oczywiste. Ale pomyślcie jakby móc połączyć swoje hobby, zainteresowanie z pracą. Czy nie byłoby to coś cudownego i dającego poczucie spełnienia? Każdy zna odpowiedź na to pytanie. Praca, która jest naszą pasją nie jest pracą dla naszego umysłu, bo robimy to co kochamy. A po drugie w XXI wieku można na wszystkim zarobić, tylko trzeba wiedzieć, a raczej zdać sobie sprawę, że można zarobić na swojej pasji.

5. LEPSZA ORGANIZACJA CZASU I ŻYCIA

Przed chwilą dłuższą chwilę(w ogóle czy chwila może być dłuższa lub krótsza? ) zastanawiałam się nad kolejnym punktem i znalazłam go. Pisanie bloga szczególnie kiedy jest dziennikiem osobistym wytwarza w nas poczucie odpowiedzialności i punktualności, wręcz niemieckiej punktualności, którą uwielbiam. Blog sprawia, że jesteśmy lepiej zorganizowanymi ludźmi i mieścimy się w czasie.

6. MISJA

Są ludzie, którzy mają w swoim życiu misję i muszą ją wykonać, wykonywać aby czuli się szczęśliwi, spełnieni i pełni jeśli chodzi o ich duchowość. Szafiarki mają misję, blogerki urodowo-kosmetyczne również. Nie należy nikogo generalizować, bo każdy bloger poprzez to co zamieszcza na swoim blogu w postach zamierza coś przekazać swoim czytelnikom. Obojętnie czy trafi to do jednej czy do miliona osób. Ja wychodzę z założenia, że jeśli swoim poglądem na życie trafię do jednej osoby to już jest ogromny sukces, szczególnie że mój blog to blog, w którym trzeba wysilić swoje szare komórki do myślenia, czytania, a nie tylko do przeglądania kolorowych szmatek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz