środa, 3 marca 2021

Jak coś się w głowie nie mieści... TO TRZEBA MIEĆ TO W DUPIE!

Dzień dobry!

Dzisiaj zostałam zainspirowana przez jedną osobę do napisania tego postu. Także aby nie przedłużać zaczynajmy. Zapraszam do dzisiejszej lektury.

Ludzie na tym świecie chodzą różni i trzeba się z tym liczyć. Naprawdę... więcej na Ziemi jest debili, oszołomów, chorych na chamstwo i lekceważących drugiego człowieka niż tych lepszych, którzy wyciągną pomocną dłoń, przytulą i zrozumieją. Tak po prostu jest na tym świecie i nic się nie zmieni. Jak świat światem tak było, jest i będzie. Możemy jedynie nauczyć się żyć wśród takich ludzi i swoim zachowaniem pokazywać co jest lepsze i bardziej odpowiednie w stosunkach międzyludzkich. Tyle możemy zrobić. Po prostu bądźmy zmianą, którą chcemy ujrzeć na świecie. Przykładami można naprawdę sporo zrobić, a przede wszystkim sobie samym nie będziemy mieli nic do zarzucenia. Polecam. 


A przede wszystkim pamiętajcie, że jak coś się w głowie nie mieści... 

TO TRZEBA MIEĆ TO W DUPIE!



Tak, to mój zacny zadek ha ha ha 😁😁😁😎😎😎😈😈😈. 

Swoją drogą mam dla Was dobre pytanie. Z miłą chęcią poczytałabym Wasze opinie w komentarzach pod tym postem. Także moje pytanie brzmi...

Co sądzicie o klepaniu w tyłek przez szefa? Uważacie, że to narusza Waszą cielesność i godność?
Czy może traktujecie to jako coś zabawnego i luzackiej relacji z szefem? 


Bardzo ciekawa jestem Waszych opinii w tym temacie.
Zapraszam do wypowiadania się w komentarzach.




Dobrej środy!


Buziaczki 💋💋💋💋💋💋


2 komentarze:

  1. Żadnego klepania!😁 Mnie po tylko moze tylko moj facet klepać 😄.
    A w ogóle to mi nie grozi bo mam szefową 😉.
    Motto niezle, przyda się zastosować w życiu.

    OdpowiedzUsuń