środa, 1 września 2021

28 lat minęło...

 


Wczoraj skończyłam 28 lat! 😆😆😆😈😈😈🍰🍰🍰🍻🍷🍸🍹😛😜😝




Tegoroczne urodziny były dobre, ponieważ tak naprawdę świętowałam je przez 4 dni ha ha ha 😆. Spotkałam się na frytki z batatów z Karoliną i na pogaduszki rzecz jasna. Potem na Piotrkowskiej widziałam się z Kingą na obiedzie wegańskim, a następnie razem z nią, Karoliną i Kacprem polecieliśmy w drineczki i shoty. Kolejny dzień spędziłam z Adamem ❤😈😝. Wczoraj zaś spędzałam moje urodziny z mamą, dziadkiem i Dyziem. Mimo iż nie miałam szampana ani tortu to uważam, że to były jedne z moim najlepszych urodzin w życiu 😇😇😇. 

Dziękuję Karolinie, Kindze i Adamowi za bardzo miły czas i prezenty - Kocham Was! 😊💚💚💚


Dziękuję tym, którzy pamiętali o moich urodzinach, dziękuję za przepiękne życzenia i ciepłe słowa. 
Dziękuję Wszystkim i każdemu z osobna 😇😇😇. 






28 lat minęło... 😎.




Czy czuję się staro?

Powiem Wam, że NIE 😆. Nie czuję się na 28 lat i podobno jeszcze nie wyglądam. Pocieszam się tym, że panie w Lidlu nie chcą sprzedać mi alkoholu bez pokazania dowodu osobistego 😅😅😅. 


Bardzo jestem ciekawa jak upłynie mi 28 rok życia, co się wydarzy, co się zmieni, co się polepszy. O pogarszaniu nie myślę ha ha ha 😅😅😅😅😅😅. Nie jestem przerażona ale podekscytowana tym, że żyję, że moje zdrowie jest aktualnie niezłe, że mam dobrych przyjaciół, dobrych znajomych, ludzi, dla których jestem ważna. Wdzięczność jest to coś co praktykuję od lat, ponieważ nigdy nie starałam się skupiać na negatywach ale cieszyć z tego ile dobrego jest w życiu.


Czy lubię swoje życie?

Szczerze? Lubię! Nie zawsze jest kolorowo, nie zawsze chce mi się żyć, nie zawsze mam ochotę wstać z łóżka i nie zawsze wszystko układa się tak jakbym chciała. Niemniej lubię swoje życie i doceniam wszystko co mam i co mogłam póki co przeżyć w swoim tak naprawdę krótkim jeszcze życiu. 


Co planuję na 28 rok mojego życia?

Nie powiem Wam, bo wiem że życie jest nieprzewidywalne i czasem można chcieć i planować, a z naszych planów nic nie wychodzi. Planuję tylko spełniać marzenia, dbać o zdrowie i być szczęśliwą. Tylko tyle i aż tyle zarazem.








Naprawdę jestem zadowolona i czuję spokój w sercu, a to dla mnie naprawdę dużo.






PS. Wyglądam na 28 lat? Ha ha ha 😅😅😅😆😆😆😝😝😝. 


Buziaczki Aniołki! 💋💋💋
Wasza (zawsze młoda!) Aleksandra 😎. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz