poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Fizzy Energy by Adidas (recenzja wakacyjnego zapachu)

Jestem młodą, 27-letnią kobietą kochającą od dzieciństwa perfumy. Zawsze uwielbiałam psikać się perfumami mojej babci lub mamy, a także obwąchiwać wszystkie znane mi ciotki ha ha ha 😅😆. W tej kwestii nic a nic się nie zmieniło, oprócz! no właśnie, oprócz czego? Jako nastolatka poszukiwałam zapachów słodkich, owocowych i wybitnie wręcz wakacyjnych, tropikalnych i egzotycznych. Co prawda nadal lubię egzotykę w perfumach ale skłaniam się ku bardziej wyrafinowanym nutom. Niemniej jednak zakupiłam perfumy bardzo letnie, wakacyjne, egzotyczne i... MŁODZIEŻOWE. Zapach perfum, które dzisiaj dla Was zrecenzuję jest zapachem po prostu młodzieżowym, sportowej marki Adidas.

Przed Państwem woda toaletowa marki Adidas o jakże elektryzującej nazwie - FIZZY ENERGY. 



Tak jak wyżej napisałam jest to woda toaletowa o pojemności 30 mililitrów. Pojemność jest niewielka ale na okres wakacyjny wystarczy każdej kobiecie. Nawet jeśli psikacie się tak obficie jak ja 😎. Najpierw przejdźmy do nut zapachowych owego delikwenta (bez tego wtrącenia nie ma recenzji u Maassen 😆😆😆).


Nuty Głowy: ananas, grejpfrut, czerwone jabłko

Nuty Serca: papaja, kamelia, jaśmin

Nuty Bazy: nuty drzewne, piżmo



Moi Drodzy, Fizzy Energy to naprawdę bardzo energetyczny zapach, który jest iście wakacyjnym zapachem perfum. Jest owocowo, kwiatowo, egzotycznie, wakacyjnie i... orzeźwiająco. To nie jest ulepek typu Fantasy od Britney Spears czy Pink Sugar od Aquoliny. Fizzy Energy jest co prawda słodkim zapachem ale przede wszystkim lekkim i orzeźwiającym. Idealnie sprawdzi się na okres lata w kraju jak i poza jego granicami gdzieś w Hiszpanii czy Dominikanie. Osobiście nie jestem zwolenniczką pryskania się ciężkimi perfumami w okresie lata i wakacji, więc polecam naprawdę ten zapach od Adidas, ponieważ na urlopie sprawdzi się genialnie przez swoje działanie orzeźwiające. Chcąc zneutralizować zapach po papierosku też się sprawdzi doskonale 😎😎😎😎😎😎. 

W tej wodzie toaletowej wyczuwam zdecydowany zapach jaśminu, ananasa, grejpfruta i czegoś naprawdę przyjemnego. Może to kamelia? Chyba tak! Jest słodko, wesoło (oj tak... te perfumy są wesołe - jeśli tak mogę je określić). Jest to zdecydowanie zapach letniej beztroski. Mój brat nie przepada za moimi zapachami perfum, a te wyjątkowo mu się spodobały 💚💚💚. 

Co do trwałości tego zapachu to jest bardzo kiepsko, tak samo jak i z ich projekcją. To nie jest trwały killer, nic z tych rzeczy. Na szczęście ta woda toaletowa o pojemności 30 ml jest taniutka, ponieważ na Notino kosztowała mnie jedyne 11 złotówek, więc jest to naprawdę śmieszna cena. Jeżeli macie ograniczony budżet to zachęcam do tego zakupu, ponieważ nie będziecie zawiedzione. Fizzy Energy to taki rodzaj perfum, który podoba się większości. One mają się podobać większości. Właśnie po to zostały stworzone. Ta woda toaletowa powstała 2012 roku, jeśli jesteście ciekawi jak nowy jest to zapach. 


Zdecydowanie polecałabym tę wodę toaletową młodym kobietom 25+ a także nastolatkom. Jest to zapach młodzieżowy! Kobiety 50+ raczej nie odnajdą się w tym zapachu, ponieważ jest to naprawdę bardzo wesoły, beztroski zapach pełen młodzieńczej energii. Zdecydowanie dla młodych i młodziutkich kobiet. Mnie bardzo się ten zapach podoba i gdyby miał tylko lepszą trwałość to mógłby zostać moim ulubieńcem. Niemniej jednak jest to zapach, który lubię, podoba mi się i uważam, że jest to genialna propozycja perfum na wakacje. Polecam! z czystym sercem 💚💚💚💚💚💚💚.








PS. Tak na koniec dzisiejszej recenzji mam dla Was pytanie otwarte. Wybieracie się gdzieś na urlop, wakacje, odpoczynek gdzieś poza Wasz kraj? Jestem bardzo ciekawa czy mimo pandemii planujecie wyjazdy.


Buziaczki Kochani! 😇😇😇💋💋💋💚💚💚


4 komentarze:

  1. Fajnie, że recenzujesz też tańsze perfumy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się recenzować perfumy z różnych półek cenowych, ponieważ wiem, że każdy z moich Czytelników ma inny budżet.


      Chcę też aby bardzo młode osoby czy też dzieci mogły sobie coś kupić i cieszyć się pachnącym dodatkiem 😃😃😃.



      Pozdrawiam Cię serdecznie 😘

      Usuń
  2. Świetnie, bardzo podoba mi się Twoje spojrzenie :-)

    OdpowiedzUsuń