czwartek, 11 listopada 2021

Blond to nie kolor. Blond to stan umysłu.

Gdy byłam małą dziewczynką podziwiałam aktorki będące blondynkami, lalki Barbie i oczywiście disneyowskie księżniczki. Piękno dla mnie miało wtedy kolor BLOND. Co prawda do dzisiaj umiem zachwycić się pięknymi włosami blond, ponieważ natura ludzka jest przewrotna i chce mieć coś czego nie ma. I owszem, ubóstwiam włosy blond i to pewnie ze mną zostanie na zawsze. Jak doskonale pamiętacie  w roku 2019/2020 przemieniłam się w gorącą blondynę 😆😆😆 (dobra już koniec tych fantazji Maassen) i bardzo dobrze się czułam w takiej odsłonie. Oczywiście, że ten mój blond mógł być lepszy, chłodniejszy bardziej stonowany, ale... i tak mi się podobał. Powspominajmy, dobra?





W tym dniu kiedy zostało wykonane to zdjęcie psychicznie czułam się jak wrak. Nie lubię obciążać swoimi problemami innych ludzi (zawsze tak było), więc staram się robić wszystko aby nikt nie zauważył jakiegoś smutku, bólu i złego samopoczucia. Ale uczę się teraz tego aby nie musieć kryć takich emocji, ponieważ to bardzo szkodzi naszemu wnętrzu. 

To zdjęcie bardzo lubię i dlatego zamieściłam je w dzisiejszym poście. Zdjęcia dopiero uświadamiają mi jak bardzo się zmieniamy i jak szybko czas płynie. Zmieniłam się według Was? 😜😝😙😚😚😚






~Blond to nie kolor. Blond to stan umysłu.~

Zdecydowanie tak jest jak wyżej napisałam. W blondzie czujemy się inaczej. Wyjątkowo? Na pewno. W centrum uwagi? Zdecydowanie! Pięknie? Kwestia gustu. 


Mam 28 lat i na mojej głowie miałam już różne kolory - czarny, blond, rudy, różowy, brązowy (jasny), brązowy (ciemny), fioletowy i mogę powiedzieć, że w każdym kolorze czupryny czułam się inaczej. Najgorzej chyba czułam się w tej śliwce i w rudości. Najlepiej chyba w... blond (???). Aktualnie mam sporo już włosów naturalnych, ale kusi mnie jakaś zmiana jeśli chodzi o moje końcówki. Ooo... w ombre czuję się fenomenalnie. A jak Wam się najbardziej podobałam? W której odsłonie? 





Jeżeli zastanawiacie się nad zmianą waszego koloru włosów na blond to się nawet nie zastanawiajcie tylko róbcie. Młodość jest po to aby zmieniać, próbować i szukać siebie dopóki się nie odnajdziemy. Nie powiem wam, że będzie dobrze, ale na pewno warto.








Miłego czwartku dla Was moi Kochani!!!
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz