niedziela, 24 kwietnia 2022

Pracowita niedziela ale jakże przyjemna :)

Dobry wieczór moi Drodzy! 👀😀😁😋😘😘😘 

Dzisiaj była niedziela i spędziłam ją bardzo przyjemnie z mamą i bratem. No i oczywiście z kotem, ponieważ Dionizy już nigdzie się nie wybiera co mnie bardzo cieszy i napawa radością gdyż pokochałam tego białego futrzaka 😸😺😻. Życie bez zwierzaka jest niepełne i dosyć smutne. Przynajmniej dla mojej osoby. Kocham zwierzęta i gdybym mogła mieć więcej kotów w domu to na pewno jeszcze dwa kociaki bym sobie sprawiła. Ale nie ma co ukrywać - zwierzę to obowiązek, koszty i czas, który trzeba mu poświęcić. Niemniej posiadanie pupila w domu to szczęście, miłość i dużo dużo radości dzięki zwierzakowi. Jeżeli możecie mieć zwierzę w domu to naprawdę zachęcam. Prawdziwy przyjaciel! 💜


Dziś miałam w końcu czas na rozmowę z moim bratem o wszystkim i o niczym, jak to się mówi. Już dawno sobie z nim tak nie gawędziłam jak tej niedzieli, więc bardzo się cieszę, że znalazł dla nas czas. Ba! spędził cały dzień w domu co jest czymś rzekłabym - NIEREALNYM 😅😅😅😆😆😆😁😁😁.


Powiem Wam (szczególnie tym ciekawskim), że demolka jednego pokoju w moim mieszkaniu trwa i dzieje się już sporo. Nie byłam świadoma tego ile można mieć gratów w pokoju. Mój dziadek był chomikiem jak i ja ha ha ha 😅😆😁😂😃😄. Wyrzuciłam z mamą ponad 40 worków (!!!) różnych niepotrzebnych przedmiotów z pokoju po dziadku. To jest szok! Serio, narobiłyśmy się przeokrutnie, PRZEOKRUTNIE! Zajęło nam to w sumie... 3 weekendy, całe! Dla mnie to jest niepojęte ile można mieć rzeczy, których latami się nie używało. Naprawdę, niepojęte. A jeszcze większego mam mindfucka, że to wszystko pomieściło się w tym pokoju, który nie grzeszy wielkością. Ale jak widać, gdy się popieści to się wszystko zmieści 😅😅😅. 


Dzisiaj to mój brat ogarniał dalej temat z pokojem i generalnie napracował się, ponieważ złożył fotel i biurko, które sobie zakupił w Ikea. Biurko jest bambusowe, a fotel kręcony, który jest idealny i dla szczupłej osoby i dla otyłej - więc bardzo fajnie i dodatkowo niesamowicie wygodne i STYLOWE. 


Moja mama spędziła wiele godzin dzisiaj na cmentarzu i opaliła się tak, że jestem zaskoczona. Mamy kwiecień a słońce tak intensywne, że opaliło bardzo mocno. Chyba muszę wybrać się w słoneczny dzień na cmentarz i zażyć kąpieli słonecznej na moje białe jak śnieg ciałko 😅😅😅😅😅😅. Tak zrobię!



Ja natomiast spędziłam mnóstwo czasów przy starych dokumentach, papierach i zdjęciach dziadka. Powiem Wam, że było co przeglądać. Fajnie było zobaczyć zdjęcia z młodości dziadka 💙💙💙. 



Na koniec dnia obejrzałam z mamą STULECIE WINNYCH, które uwielbiamy. Jeśli lubicie naprawdę dobre filmy wojenne, w których pokazywane są z odcinka na odcinek kolejne lata życia w Polsce to naprawdę polecam. Uważam, że to jeden z najlepszych polskich seriali jaki powstał. Polecamy z mamą.





Kończąc mam dla Was pytanie otwarte, na które mam nadzieję odpowiecie w komentarzach pod dzisiejszym postem. A brzmi ono tak:

Co sądzicie o aktualnym roku 2022, obawiacie się kolejnych miesięcy? 




Mam nadzieję, że wywiąże się jakaś ciekawa dyskusja pod dzisiejszym postem i wspólnie sobie porozmawiamy na forum mojego bloga Myśli Kobiety Wyzwolonej. Zapraszam do komentowania.




Spokojnej końcówki niedzieli i miłego rozpoczęcia nowego tygodnia 😃😃😃.


Pozdrowienia z deszczowej Łodzi 😘😘😘.
Aleksandra


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz