piątek, 15 kwietnia 2022

Wszyscy dzisiaj jacyś nerwowi są... .

Nie wiem czy to sprawka tego, że zbliżają się święta wielkanocne czy to wpływ nadchodzącej Pełni Różowego Księżyca ale ludzie naprawdę oszaleli dzisiaj. Nerwowi, niemili, gburowaci, niezadowoleni, pretensje do wszystkich i niesnaski wkoło. Serio! Coś jest na rzeczy. 



Ja za to jestem dzisiaj w hiper, mega, super humorze, ponieważ wyspałam się, jestem pełna energii, nie popadłam w manię sprzątania i gotowania dla Jezusa i dodatkowo weszłam (no prawie 😅😆) w moje białe spodnie. Żyć nie umierać! Ha ha ha 😅😆💁🐇🐓🐣🐇🐇🐇. 





Dzisiaj zaś na wieczór planuję relaksować się, odpoczywać (w sumie to to samo) - także podwójnie odpoczywać 😅😅😅😅😅😅, pooglądać Netflixa, HBO MAX i zjeść pierogi koniecznie ruskie 😆. Nie wiem jakie filmy wybiorę na dzisiejszy wieczór i dzisiejszą noc, ale myślę że coś z kina grozy. Także nic odkrywczego u Waszej Maassen. Horrory kocham tak bardzo, że każdy inny gatunek mogliby dla mnie zlikwidować. Dajcie mi więcej horrorów! 💀😎😃😃😃❤❤❤❤❤❤



Buziaczki! 💋💋💋

MaAsSeN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz