piątek, 31 marca 2023

Już za moment Wielkanoc!!!

Dobry wieczór 👀👼👼👼



Nie wiem kiedy to się stało i jak, że już dzisiaj jest ostatni dzień marca. Nie wiem jak Wam, ale mnie te trzy miesiące 2023 roku przeminęły tak szybko, że sama jestem w szoku. Kiedy i gdzie to zleciało? 😐 Szybko, prawda? 😐😖





Niedawno witaliśmy nowy rok, a już za moment Wielkanoc. Jak Wasze przygotowania do tego czasu? Spędzacie rodzinnie czy kompletnie w tym roku Was to nie rusza? Jeśli chodzi o mnie to jeszcze nie wiem co będę robić, bo szczerze powiedziawszy nie byłam świadoma, że to już za chwilę 😅😆😁. Taka to jestem zakręcona ostatnim czasem. Zakręcona zakręcona Ola 😅😅😅. 


Generalnie Wielkanoc mnie nie rusza i jest mi ten czas kompletnie obojętny, więc ja się zbytnio do niego nie przygotowuję. Za jedzeniem wielkanocnym też nie przepadam, choć babki piaskowej i mazurka sobie nigdy nie żałuję, bo po prostu uwielbiam te ciasta. A co tyczy się świątecznych dekoracji to... mnie w ogóle nie jarają te żółte kurczaki, kaczki, zajączki, króliczki i etc. To po prostu nie dla mnie. Jeśli o mnie chodzi to wolę się przebrać za sexy króliczkę w wiadomym celu niż dekorować mieszkanie kurczakami, malowanymi jajkami, białymi króliczkami i zasianym owsem w doniczkach. Sorry not sorry! 😁😎😈🐇🐰 



Niemniej każda okazja dobra jest aby ją celebrować, więc pewnie w Lany Poniedziałek kogoś obleję zimną wodą. Akurat ten dzień to ja lubię! 😅 Oblewanie wodą w tym dniu przynosi szczęście, więc wtedy nie ma co wody oszczędzać. W ogóle przypomniała mi się mała anegdotka Artura (pozdrawiam ziomek 😆), ale jest tak nieprzyzwoita, że chyba jej nie opowiem 😆😂😂😂. Ten raz jedyny ugryzę się w język 😜. 







Buziaki Aniołki i dobrego dnia dla Was 😘😘😘😘😘😘😘😘, bo mój niestety będzie bardzo pracowity, gdyż w domu będę dopiero koło 22:00. 


Trzymajcie się ciepło!


🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz