piątek, 23 czerwca 2023

Dzień Ojca... a co to takiego?

Dzień dobry! o jakże wczesnej porze (mamy 1 po południu 😎)! 👋 Tak się złożyło, że mam chwilę czasu, więc postanowiłam wykorzystać ten moment (dosłownie moment) na napisanie dzisiejszego posta. Jest 23 czerwca, czyli... Dzień Ojca. Kto wie, ten wie, ale od zawsze nie obchodzę tego dnia, bo nie mam osoby, dla której mogłabym w tym dniu świętować. Krótko mówiąc... ani razu w ciągu 29 lat mojego życia nie obchodziłam tego dnia, bo zwyczajnie ojca brak. Chyba się nawet zrymowało 💁. Także dla mnie dzisiejszy dzień jest tak naprawdę normalnym dniem w ciągu roku. Nie muszę celebrować, kupować prezentów i etc. Normalny dzień! 


A`propos jeszcze dzisiejszego dnia. Uważam, że są sytuacje, których nie można wybaczać, nie można przymykać oczu i po latach spotkać się i rozmawiać jak gdyby nigdy nic. Myślę, że są na tym świecie ludzie, którzy nie zasługują na to aby nawet podać im rękę. To tyle, jeśli mówimy o Dniu Ojca. 




Przejdźmy dzisiaj do dzisiejszego dnia, jakim jest piątek, piąteczek, piątunio! 😊😊😊👌





Pytaliście mnie na Instagramie jak tam jestem zadowolona ze święcącego bluszczu. Powiem Wam, że bardzo mi się podoba, ale światełka wypalają się w tempie ekspresowym. Pewnie dlatego, że ja ich nie wyłączam przez całą dobę. Cały czas się świecą, więc chcąc nie chcąc tracą swoją początkową moc i z tygodnia na tydzień coraz bardziej ciemnieją. Ten bluszcz co widzicie to są trzy sznurki bluszczu ze światełkami. Nie widać, że aż tyle, prawda? 





Jeżeli chcecie i potrzebujecie zakupić łapacz snów to polecam Wam ten z SHEIN. Jest średniej wielkości i świetny jakościowo. Jeżeli nie wierzycie w działanie tego łapacza to bardzo polecam tym osobom, które uwielbiają styl boho. Ideolo po prostu!






W ogóle jak u Was sytuacja z pogodą? W Łodzi przez 3 dni były upały, a dzisiaj sporo deszczu ⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛆⛈⛈⛈⛈ i trochę burzy ⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈⛈. Liczyłam na większe ochłodzenie, ale dobre i to. Przez taką pogodę męczy mnie trochę arytmia, ale jakoś daję radę. Problem w tym, że w moim mieście jest tak, że albo jest 30 stopni, albo 15 nagle się robi. Takie wahania temperatur są niedobre i to nie tylko dla starszych bardzo schorowanych osób, ale i dla młodych, nadciśnieniowców oraz dla meteopatów. 





Za 30 minut muszę wyjść z domu, a póki co robię sobie zakupy online na SHEIN. Szukam takiej narzutki (???)/bolerka przezroczystego, które jest mi potrzebne do różowej (takiej landrynkowej 🍦🍧🍡🍭) sukienki maxi, która ma gołe plecy aż do tych dołeczków nad pupą 😎. Sukienka jest przepiękna, letnia, zwiewna, dopasowana na górze/w pasie, a lekko puszczona na dole. Przez całe plecy przechodzą tylko sznureczki, które tworzą barrrrrrrrrrrrdzo długie wiązanie. Mimo tego obfitego dekoltu na plecach i olbrzymiego dekoltu w serek z przodu jest to sukienka bardzo dziewczęca - pewnie przez swoją długość i słodziutki kolor. Nie jest to absolutnie sukienka wyzywająca czy też wizytowa. A do wulgarności jej bardzo daleko. 

Właśnie oglądam narzutki. Znalazłam taką jedną krótką, przezroczystą, z koronką białą i wiązaniem. Piękna jest, ale niestety mój rozmiar już jest wykupiony i zastanawiam się czy brać mniejszą czy kupić czarną... . No nie wiem co zrobić. Ta biała kosztuje 16 złotych, więc nawet jak będzie za mała to dużo nie stracę. 



Właśnie kończę te zakupy i postanowiłam kupić dwa białe bolerka, które są prześwitujące i białe. Jedno w moim rozmiarze i drugie to mniejsze. Są śliczne, więc nie mogłam się zdecydować. A poza tym to jedno może być przyciasne, więc muszę kupić jeszcze to drugie. Zobaczymy jak ja wykombinowałam. 

Dobra! Zakupy poczynione, więc to przynajmniej mam z głowy. Aha... jak szukacie na SHEIN takich bolerek cieniutkich na lato to polecam Wam sekcję stroje kąpielowe - kimona. W tej sekcji macie różne narzutki, kardigany, bolerka, dłuższe/krótsze, ale wszystko jest lekko prześwitujące i cieniutkie, bo są to ubrania przystosowane do narzucenia na kostium kąpielowy. Także od razu macie gwarancję, że się nie upocicie latem, bo to jest przeznaczone na upały. 










Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze, jesteście zdrowi i zadowoleni 😊😊😊. 


Wybieracie się gdzieś na wakacje, na urlop? 😊😊😊😊😊😊 








Buziaczki moi Kochani! 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz