piątek, 13 października 2023

13!

Mamy dzisiaj Piątek Trzynastego 👀! Było znośnie, czy coś złego się u Was wydarzyło? 👀



U mnie dzisiaj chill, choć śledzę bardzo sprawę Pandora Gate i wkurwia mnie to strasznie, bo nie chce mi się wierzyć, że Stuu mógł dopuścić się takich czynów o jakich mówi Wardęga. Ech... smutno strasznie. Dodatkowo przeraża mnie to jak społeczeństwo linczuje człowieka, który nie stanął jeszcze przed sądem i to tylko dlatego, że człowiek z warkoczem na brodzie tak sobie życzył. Ludzie to takie chorągiewki, że szok. Jest XXI wiek, a polowanie na czarownice nadal ma się świetnie. Nic się nie zmieniło! 





Co do mojego zdrowienia to mam się już całkiem dobrze, ale kaszel mi jeszcze pozostał. Nooo, ale podobno tak może być, bo jak wiecie przeszłam w tym roku silną alergię i teraz trochę jestem bardziej podatna na jakieś drobnoustroje. Niemniej, jakoś żyję 😅.





Wczoraj moja mama podłączyła nowy telewizor w pokoju stołowym, a ja cały ustawiłam i sformatowałam i jest git 💁👌😃😃😃😎. Duży, czarny z dobrym ekranem, więc bardzo pozytywnie. Osobiście bardzo rzadko oglądam telewizję, bo nie mam zbytnio czasu, a i jakoś nie jestem wielką miłośniczką telewizji. Jeśli już coś oglądam na tv to jest to Magia Nagości, Mój nawiedzony dom, Zaklinaczka duchów i jakieś reportaże o nawiedzonych miejscach na świecie. Ale generalnie nie oglądam telewizji. Jedynie co to w tle leci program 777, czyli HITY POLSKIEJ MUZYKI i 4FUNTV. I to tyle jeśli chodzi o kwestię nowego telewizora i telewizji. 


Teraz sączę sobie kefir (naturalny!) i chilluję przy muzyce Korteza i Kaśki Sochackiej. W sumie to mam dla Was fajne nutki do polecenia. Spójrzcie Kochani poniżej! 👇






To jest taka dobra piosenka, że polecam przesłuchać i pooglądać. Ta piosenka kojarzy mi się z rokiem 2016 i z moją sukienką z Abracadabry. 





Ooooo tego to ja słucham nałogowo. Po prostu piękna piosenka! 😍😍😍💖








Ten vibe! 💫






To są moje polecajki dla Was. Będzie mi bardzo miło jak sobie przesłuchacie. Może się czymś zainspirujecie. Jakiej Wy muzyki słuchacie? To zależy od nastroju czy macie swoje ulubione gatunki? 






W ogóle na tych zdjęciach możecie zobaczyć moje CAŁE naturalne włosy. To mój naturalny kolor włosów i tak moje włosy doszły do siebie po tych wszystkich rozjaśnianiach. Nie pytajcie mnie ile kosztowały mnie tabletki na włosy, wcierki, szampony specjalistyczne, odżywki i inne różne psikadła, bo to majątek. No, ale... POMOGŁO. No i staram się pić wodę, której nie piłam praktycznie w ogóle. Piłam słodzone napoje czy słodzone herbaty, kawy i etc., ale wody praktycznie przez ostatnie kilka lat nie pijałam. Chyba, że podczas upałów 😅😅😅. Także, pijcie wodę i nie łykajcie leków odwadniających, bo rzucić odwadniacze jest problematyczne. Mnie się udało, bo włożyłam w to naprawdę dużo wysiłku i samozaparcia. Wszystko można w życiu, ale trzeba wiedzieć jak 💁. 












Właśnie przesłuchałam nowej piosenki Maty - Giewont. Odpalcie sobie YouTube`a i przesłuchajcie. Ja osobiście mam co do niej mieszane uczucia, a nawet rzekłabym, że mi się nie podoba. Tyle.












Spokojnego Piątku 13! 👀❤


Buziaki 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz