niedziela, 14 stycznia 2024

15 lat różnicy! :D

Dobry wieczorek dla Wszystkich! 👋👀😈😀😁😄😘😘😘


Dzisiaj postanowiłam napisać bardzo lajtowy (pamiętacie kiedy się tak mówiło? 😆😆😄) post. Czasem każdemu przyda się coś lekkiego, niewymagającego myślenia. Po prostu, ot tak! 👌😏😇😇😇


Chciałabym podzielić się z Wami moimi dwoma zdjęciami, które dzieli aż 15 lat! 😎 Oto one:









Na zdjęciu po lewej miałam tylko 15 lat, choć uważałam się za dorosłą i... naprawdę czułam się na starszą mentalnie niż byłam. Nie chodziłam na imprezy, nie szlajałam się po mieście, nie piłam, nie paliłam. Generalnie byłam bardzo ułożoną nastolatką, która nie miała na koncie żadnych, ŻADNYCH młodzieńczych wybryków. Uczyłam się dobrze, zachowanie miałam wzorowe, trzymałam formę co widać po mojej chudej ręce 😅, ćwiczyłam jogę (generalnie bardzo dużo uprawiałam sportu) i zaczęłam interesować się pielęgnacją ciała i twarzy. Skupiona byłam na osiąganiu jak najwyższej średniej w szkole, na sylwetce, na diecie (wówczas byłam świeżo po przejściu na wegetarianizm). Wtedy też bardzo zainteresowana byłam świadomym śnieniem i OOBE. Praktykowałam te dwa stany świadomości wprowadzając się w trans poprzez odpowiednie dźwięki oraz wybudzanie się w odpowiednich porach, gdy fale mózgowe przechodziły na inną częstotliwość. 

Byłam wtedy młodziutka i z biegiem lat wiem jak bardzo nieświadoma siebie oraz swojej kobiecości. Dodatkowo byłam cholerną perfekcjonistką, która chciała, aby wszystko było idealne. 
Miałam wtedy formę życia, ale nie podobało mi się moje ciało, ani moja twarz. Uważałam, że jestem brzydka. 









Na zdjęciu po prawej stronie mam 30 lat i... czuję się z tym wiekiem świetnie. Szczerze? Nie chciałabym mieć znowu 15 lat, ponieważ myślenie wtedy a dziś to zupełnie inna bajka. 

Wizualnie też się zmieniłam. Makijaż, biżuteria, różne kolory włosów, zupełnie inny styl ubierania, co tydzień inne paznokcie, duże cycki (z 75B do 95D), no i wiadomo zmiana wagi 😃😃😃😅😅😅. Mentalnie się zmieniłam całkiem, ponieważ w miarę upływu lat, nowych doświadczeń, poznawania różnych i ciągle nowych osób... człowiek po prostu ewoluuje, rozwija się i zyskuje nowe cechy charakteru, niekiedy też osobowość troszkę się przemienia. 


15 lat to dużo i wcale nie jest tak dużo. To wszystko zależy na co patrzymy. W ciągu 15 lat można zmienić się kilka razy całościowo, a można stać w miejscu i nie zmieniać nic wizualnie, mentalnie i życiowo. Wszystko zależy od danego człowieka. Jak tak sięgnę pamięcią to przez 15 lat wydarzyło się bardzo dużo, naprawdę bardzo dużo. Czasem wydaje mi się nawet, że za dużo! Z drugiej strony uważam, że wszystko co nas ludzi spotyka musiało się wydarzyć, aby nas w danym kierunku ukształtować i czegoś nauczyć. No bo życie ma nie tylko dawać nam przyjemność, ale także i uczyć nas życia i stawania się coraz to lepszym człowiekiem od samego siebie. Od lat tłumaczę ludziom, aby porównywać się tylko do samego siebie. Dlatego na tych dwóch zdjęciach jestem ja nastolatka i ja trzydziestolatka. Wizualnie zmieniłam się baaaaaaardzo, mentalnie jeszcze bardziej. 

Zawsze starajcie się być lepszymi od siebie, nie od znajomych, rodziny, sąsiadów czy kolegów z pracy. Róbcie progres nad własną osobą, ponieważ tylko wtedy można uzyskać szczęście, pokorę i mądrość.















W wolnym czasie zróbcie swoje porównania sprzed 15 lat i zastanówcie się co byście powiedzieli sobie kiedyś i dziś. Zobaczycie jak to zrobi Wam dobrze!

Co 15-letnia ja powiedziałaby 30-letniej mnie? 

"Stara, wiesz że miałaś najlepszą formę życia, super zdrowie i zajebistą kondycję? Nie doceniałaś tego. Dlaczego? Chciałaś otworzyć kanał na YouTube kończąc gimnazjum. Wiesz teraz, że popełniłaś ogromny błąd nie robiąc tego?"

Co 30-letnia ja powiedziałaby 15-letniej mnie?

"Dziewczyno byłaś chuda, nie widziałaś tego? Choć Cię gnębili ze względu na wybór wegetarianizmu to nigdy tego nie porzucaj, bo to daje Ci zdrowie. Twoje obecne problemy to nic w porównaniu z tym co Cię czeka."














Także tak 😎.


Trzymajcie się ciepło! 


👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz