poniedziałek, 1 stycznia 2024

Szczęśliwego Nowego Roku 2024! :) HAPPY NEW YEAR 2024! :*

I stało się, mamy NOWY ROK 2024! 💖😁😁😁💪💫



Z tego miejsca chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze i najpiękniejsze życzenia noworoczne. 





Życzę Wam przede wszystkim ZDROWIA, bo bez niego nic się nie da. Zdrowie fizyczne i psychiczne potrzebne jest każdemu człowiekowi, aby mógł się realizować i tak naprawdę żyć. Życzę Wam PIENIĘDZY, bo bez nich nie możecie tak naprawdę nic. Niemniej powinny być środkiem, a nie celem. Życzę Wam SZCZĘŚCIA, bo nawet sobie nie wyobrażacie ile to w życiu od niego zależy. Życzę Wam również MIŁOŚCI, POMYŚLNOŚCI, SPEŁNIENIA MARZEŃ i WSPANIAŁYCH LUDZI w najbliższym otoczeniu. WSZYSTKIEGO NAJCUDOWNIEJSZEGO!!! 💫😘😘😘











Pierwszy stycznia jest dla wielu osób bardzo depresyjnym dniem, zaś dla mnie zawsze jest szansą. Jest to czas kiedy nie patrzę wstecz tylko czekam na to co nowego przyniesie życie. To zawsze dla mnie pozytywny dzień, bo dający pewien rodzaj nadziei. I jak z tym jest u Was? Lubicie kiedy nadchodzi nowy rok, czy stresuje Was ten czas? 😊😊😊😇😇😇









Pierwszy dzień stycznia upłynął mi bardzo spokojnie, w miłej atmosferze. Uskuteczniłam sobie noworoczny spacerek i tym samym zrobiłam ponad 7 tysięcy kroków. Dzisiaj mimo mżawki była bardzo przyjemna i rześka pogoda. 

Nie wiem jak w Waszych miastach, ale u mnie totalne pustki na ulicy, normalnie jakby gdzieś ludzie wyginęli. Miasteczko widmo! 👻 Noo, ale ja lubię taki klimat, więc to mi zupełnie nie przeszkadza. 









Na dzisiejszy dzień nie mam już jakichś specjalnych planów, bo jest już prawie 20, więc teraz napiję się likieru pistacjowego i zabiorę się za ogarnięcie nowego kalendarza, który sobie kupiłam. Jest piękny! 💙 Na organizację i powpisywanie tego co muszę zejdą mi dobre 2 godziny, więc mam zajęcie na dzisiejszy całkiem ciepły wieczór. Nie wiem jak Wy, ale ja bez kalendarza nie umiałabym żyć. Od kilku lat kupuję sobie kalendarz księżycowy - CZAROMAROWNIK. Polecam wszystkim wiedźmom i astrologom. Cudownie opracowany terminarz z fazami księżyca. 














No i cóż... zobaczymy jaki będzie ten 2024 rok. Oby tak szybko nie zapie*dalał 😅😅😅😆! 


Trzymajcie się ciepło i bądźcie zdrów 💪.





Noworoczne buziaczki dla Was wszystkich 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘.

Tymczasem. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz