czwartek, 11 stycznia 2024

Leżeć z wyciągniętymi nogami i mieć masowane stopy...

Czasem przychodzi taki dzień, że człowiek wyciągnąłby się na wygodnym fotelu z nogami wystawionymi do masażu. Do masażu stóp - rzecz jasna 😈. Nie robiłby nic, tylko relaksował się pełną gębą, a raczej pełną stopą przyjemności. Nie wiem jak Wy moi drodzy, ale mnie masaż stóp odpręża do tego stopnia, że jestem w stanie usnąć i spać przez dobre kilka godzin. Dla mnie masaż stóp to po prostu ogromna przyjemność i totalny chillout. 









Swoją drogą masaż stóp to najzdrowszy masaż na jaki można się wybrać, ponieważ każde miejsce w stopie odpowiada za inny narząd ciała. Uciskając dany punkt można w realny sposób leczyć chore miejsca w ludzkim ciele. Naprawdę polecam Wam ten rodzaj masażu, ponieważ możecie zyskać wiele dobrego dla Waszego zdrowia i samopoczucia. Generalnie masaż stóp i całych nóg jest bardzo przyjemny, szczególnie gdy masowane macie kolana 💕💗💗💗💗💗💗💗💗💗 i pod kolanami. To jest po prostu odlot! 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃 







Dzisiaj właśnie taki masaż by mi się przydał, bo nie dość, że mam zmęczone stópki to jeszcze przydałby mi się dobry i szybki sen. Leżałabym i się rozkoszowała, a potem bym usnęła jak dziecko. 

Swoją drogą macie łaskotki na stopach? 😅😆😁😂😀 







Tymczasem idę obejrzeć horror - ZBAW NAS ODE ZŁEGO. W zeszłym roku przeczytałam, a raczej pochłonęłam książkę o tym samym tytule i byłam zachwyconą tą pozycją, ponieważ to naprawdę dobra i wartościowa książka, z której wiele można się dowiedzieć o demonologii. Wczoraj w nocy oglądałam ten horror, ale nie od początku, więc dzisiaj chciałam obejrzeć. Jak też chcecie obejrzeć to dzisiaj, już za chwilę na AMC. Polecam!






Buziaczki 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz