niedziela, 25 lutego 2024

Kilka postów na blogu w jeden dzień? Oto jest pytanie!

Dobry wieczór moi Drodzy! 😇😇😇😘😘😘🐻🐻🐻

Dzisiaj przychodzę do Was z postem pogadankowym z racji tego, że ostatnio dostałam komentarz na temat tego, abym od czasu do czasu pisała kilka postów w jeden dzień. Powiem Wam, że zostałam zaintrygowana do podjęcia się tego wyzwania. Taak! jest to niewątpliwie wyzwanie, aby w ciągu tylko jednej doby zamieścić na Myślach Kobiety Wyzwolonej z 3-5 postów. No, ale czego się nie robi dla swoich kochanych Czytelników, prawda? 😇😇😇💪💫









Prowadzę bloga od maja 2014 roku, więc jest to już naprawdę 💩 lat. Czytają mnie różne osoby, naprawdę przeróżne. Każdy szuka na Myślach Kobiety Wyzwolonej czegoś innego. Wiem, że są osoby, które wpadają tylko na recenzje perfum, inne kochają posty refleksyjne, wręcz melancholijne. Są ludzie, którzy ubóstwiają wpisy z nutą albo solidną dawką erotyki. Są również takie osoby, które po prostu wpadają pooglądać zdjęcia. Noooo i oczywiście nie mogę zapomnieć o mojej największej grupie Czytelników, czyli o miłośnikach stópek 😈😈😈😈😈😈. Aaaa, no i mam pełno osób, które czytają mojego bloga od deski do deski i im właśnie przekazuję największą moc buziaków! 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋






Generalnie to zachęcam każdego do czytania wszystkich (yep! 😈😁😎) postów na blogu, ponieważ w każdym poście tak naprawdę możecie odnaleźć coś dla siebie. Często polecałam czytanie recenzji perfum, nawet tym osobom, które nie są w ogóle zainteresowane perfumami, ponieważ właśnie w tych postach dodaję różne smaczki z życia oraz multum informacji; chociażby o właściwościach kwiatów i różnych aromatów. Poza tym dla mnie każdy flakon to jakaś historia, która bliska jest mojemu sercu i... często właśnie w takich postach z recenzjami zapachów zamieszczam różne historie z mojego życia. Mam taką jedną Czytelniczkę, która totalnie nie jest "perfumowa", ale od czasu kiedy zaczęła czytać właśnie posty z recenzjami perfum to czyta teraz wszystkie posty. No cóż, jest mi szalenie miło! 💖 








Kilka postów na blogu w jeden dzień?

Powiem Wam, że... PRZYJMUJĘ WYZWANIE. Co mi szkodzi! 😆😆😆 Kiedy będę miała jakiś bardziej luźny dzionek to postaram się zamieszczać po kilka postów na dobę. Usatysfakcjonowani?! 😃 Mam nadzieję, że tak. Powiem więcej... wiem, że tak! 😁😁😁 Oczywiście nie będzie raczej tak, że będzie co 30 minut pojawiał się nowy post, bo to tak nie działa. Wystarczy, że kilka razy w ciągu doby sobie zerkniecie na Myśli Kobiety Wyzwolonej i na pewno utraficie na coś nowego. Obiecuję! 💪

Dzisiaj zacząć? <Maassen myśli> No w sumie... why not? 😆 









A póki co życzę Wam cudownego weekendu i jeśli imprezujecie tej soboty to dobrej balangi Wam życzę. Uważajcie na kaca mordercę 😂😂😂! 













Buziaczki moi Drodzy 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz