wtorek, 24 marca 2015

Pomysły filmów na YouTube

Witajcie. Pamiętacie pewnie lub nie, że wspominałam o moim wyzwaniu jakie rzuciła mi Sally odnośnie stworzenia własnego kanału na YouTube, który byłby rozszerzeniem mojego bloga. Już dobre kilka miesięcy zastanawiam się nad podjęciem tego wyzwania... tak jest to wyzwanie.
I właśnie w tym miejscu chciałabym się Was zapytać co o tym sądzicie. Jeśli jesteście na TAK, a pewnie jesteście to proszę abyście zostawili jeden komentarz z pomysłem na taki początkowy, pierwszy filmik jaki chcielibyście obejrzeć. Tematykę macie dowolną, bo dobrze wiecie, że każdy temat przejdzie. Bardziej chodzi mi o Wasze pomysły filmów i to co najbardziej chcielibyście oglądać w moim wykonaniu.
Brak komentarzy będzie jednoznaczy z moim nienakręceniem filmiku, więc piszcie.
Tak jest to ultimatum ha ha ha... :P




Pozdrawiam Was cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz