sobota, 4 kwietnia 2015

"Żółte" Święta (+Schudłam 16kg)

Witajcie(tak w ogóle czy jeszcze ktoś to czyta? ha ha ha...) :)

Tak czy siak chciałabym wszystkim życzyć aby Święta Wielkanocne były dla Was spokojne i... jakie tylko chcecie aby były. Zbytnio nie przepadam za Wielkanocą i Lanym Poniedziałkiem no ale... muszę wytrzymać te akcje z kurczakami, kaczkami, żółtymi elementami, babeczkami, ciastami, muszę na to patrzeć, a wcale nie jest to łatwe jak się jest na diecie odchudzającej. Tak schudłam ponad 16kg i jestem mega zadowolona.

Postaram się pisać częściej, bo w końcu w moim życiu zapanował spokój.

Na te święta życzę Wam dużooooooooooo spokoju, miłości i rodzinnego ciepła.
Oczywiście mam dla Was coś świątecznego co dzisiaj pojawiło się na moim stole :D ale nie skosztowałam :P







Słodko wyglądają te babeczki, pewnie tak samo dobrze smakują jak wyglądają...

Wesołych Świąt :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz