wtorek, 29 sierpnia 2017

Czy testy z Facebooka znają o mnie prawdę?

Jak każdy dobrze wie, testy które możemy rozwiązywać na Facebooku są bardzo popularną rozrywką na tym portalu. Postanowiłam się w nie zabawić i poznać prawdę o mnie i o mojej przyszłości 😈😈😈😈😈😈 Wiele się mówi o inwigilacji Facebooka i kont jego użytkowników. Także sprawdźcie to ze mną i przekonajmy się razem co jest prawdą na mój temat, a co zbereźnym kłamstwem. Zapraszam do zabawy 👇

Ooo toż to bardzo ciekawe 👀 serio jestem aniołem? 😇😇😇 Hmm... jak na razie słyszałam, że jestem diablicą, choć ktoś mi powiedział, że mam trochę z diabła i trochę z anioła, także może ten test nie do końca kłamie. Co tyczy się mojego uśmiechu, to słyszałam od jednej mojej koleżanki Julii, że mam ładny uśmiech ❤

Nie uważam się za osobę mądrą, ponieważ kim przy mnie jest Dalajlama? Choć za głupią też się nie uważam 😈 za skromną tym bardziej ha ha ha... 😅😅😅😅😅 Jeśli chodzi o moją cierpliwość, to TAK TAK!!! Jestem osobą o anielskiej cierpliwości(pewnie dlatego jestem aniołem). Jeśli czegoś bardzo pragnę, mogę czekać na to latami. Tak! to prawda. Jestem osobą niesamowicie cierpliwą i uważam to za jedną z moich zalet, jeśli chodzi o mój charakter. Dzielę się swoją wiedzą z innymi ludźmi? Gdybym się nie chciała dzielić swoją wiedzą to nie pisałabym mojego bloga. Kiedyś chciałam uczyć, niekoniecznie zostać nauczycielką w szkole, ale zawsze miałam takie małe powołanie aby tłumaczyć ludziom i nauczać. Jestem wzorem do naśladowania? Nie, nie jestem. Wiele błędów popełniłam w swoim krótkim życiu. Jest kilka błędów, których bardzo żałuję i przez, które nie mogłam spać. Jeśli ktoś chciałby mnie naśladować to tylko moją wolę walki i szukanie spokoju i odnalezienie go, mimo tragicznych wydarzeń w moim życiu. Naśladowanie mojej radości ducha to dobra sprawa i jeśli naśladować to ją. 

1 - To prawda. Nigdy się nie poddaję, bo wiem że, mimo iż w moim życiu jest wiele smutnych chwil to nie wolno się poddawać, ponieważ smutek kiedyś się kończy. Całe życie trzeba walczyć o swoje szczęście i nie poddawać się nawet jak jest tragicznie. 

2 - Tak, to również prawda. Marzenia w moim życiu są ważne, ponieważ abym obrała jakiś cel to najpierw muszę mieć marzenie. Większość, ba! prawie wszystkie moje cele były kiedyś marzeniem.

3 - Pół na pół 👅 staram się nikogo nie oceniać, ale są ludzie których nie zrozumiem i uważam, że postępują źle. Są to ludzie na wskroś źli np. seryjni i rytualni mordercy. 

4 - Pół na pół. Jeśli wiem, że moje wysiłki są dobre dla kogoś i mogę pomóc to staram się ze wszystkich moich sił. Ale jeśli wiem, że ktoś ma w w czterech literach to, że chcę pomóc, to w ogóle się nie staram.

5 - Czasami bywam dyplomatką, ale tylko czasami. Każdy kto mnie dobrze zna, również Wy... wie o tym, że ze szczerości i otwartości uczyniłam dewizę mojego życia. Mam swoje zdanie i nie boję się wygłaszać publicznie moich najbardziej kontrowersyjnych poglądów, aczkolwiek nie lubię sprawiać ludziom przykrości, więc nie zawsze mówię im wtedy to co o nich myślę, bo zdaję sobie sprawę, że nie wszystko zależy od nich i niepotrzebnie bym ich uraziła.

6 - Eh... staram się, ponieważ wiem co to znaczy CIERPIENIE, ale jak ktoś mnie wkurwi niemiłosiernie(co jest bardzo trudne, w moim przypadku, bo jestem oazą spokoju) to lepiej niech osoba ucieka gdzie pieprz rośnie. 

7 - Przebaczam. Prawie wszystkim przebaczyłam oprócz sobie i kilku osobom. Ale uważam, że nie każdy zasługuje na przebaczenie. Pamiętacie post o księdzu pff... Geraldzie? No właśnie. On nie zasługuje na przebaczenie. 

To czysta prawda!!! ❤❤❤❤❤❤❤ Noszę w swoim sercu i głowie wiele smutku i żalu, ale pokonałam ból i trudności sama. Nikt mi nie pomógł, zrobiłam to po prostu sama i uważam to za jedno z moich największych osiągnięć, ponieważ praca nad sobą samą jest jedną z najtrudniejszych prac. Wiele wydarzeń sprzed kilku lat sprawiło, że zmieniłam swoje postępowanie i zaczęłam cieszyć się z tego co mam. To bardzo trudne uśmiechać się i być słodką dziewczyną mając taki bagaż doświadczeń co ja, ale jak widać, jest to możliwe. Zrobiłam to ja, możesz zrobić i Ty. Tak do Ciebie mówię 👄

Staram się dbać o tych, których kocham, lubię i szanuję. Was bardzo uwielbiam dlatego piszę i staram się nauczyć Was abyście korzystali z moich błędów i wyciągali wnioski. Uczcie się na błędach innych, a swoje będziecie rzadziej popełniali. 

Zawsze idę swoją drogą. Jeśli mi coś lub ktoś nie pasuje, rzucam to i znikam. 

Rozumiem prawie wszystkich z małymi patologicznymi wyjątkami.

Tak! nie znoszę kłótni dlatego staram się łagodzić nieporozumienia.

Ooo ten ostatni punkt mi się najbardziej podoba 😈😈😈😈😈😈 Boję się starości i utraty młodości, także takie stwierdzenia bardzo mnie cieszą. Nie wiem czy to prawda, ale wiele osób nie wierzyło jak mówiłam, że mam 23 lata, choć prawie już 24. Takie komplementy to ja rozumiem ❤


Czy testy z Facebooka znają o mnie prawdę?

Jestem bardzo zaskoczona, bo prawie wszystko się zgadza. To trochę przerażające, że Facebook o mnie tyle wie, ale nie są to zatrważające kwestie z mojego życia, także się nie wstydzę ha ha ha. 
Jeżeli tego o mnie nie wiedzieliście to dzięki temu czegoś nowego się dowiedzieliście o mnie i to całkiem sporo. Nie wiem czemu, ale ten post bardzo miło mi się pisało, w bardzo przyjemnym nastroju, mimo iż pęka mi głowa. Nie jest to typowy ból głowy, obawiam się, że zaczynam dostawać migreny, bo boli mnie lewa strona głowy i oko. Jak się obudziłam to miałam czerwone oczy jak królik. Trochę się zmartwiłam, ale mam nadzieję, że to nic poważnego. Spokojnego wieczoru Wam życzę. A swoją drogą ciekawi mnie ile osób uznałoby mnie za diabła, a ile za anioła. Ja uważam siebie za upadłego anioła. Tak, to chyba dobre stwierdzenie co do mnie. Buziaczki ❤✋





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz