sobota, 6 lipca 2019

Na leżaku z laptopem PRZECZYTAŁAM MOJE STARE POSTY :)

Dzień dobry o jakże przyzwoitej porze(13:40). Ostatni tydzień wypoczywam psychicznie jak i fizycznie, choć nie jestem zbytnio przemęczona. Aczkolwiek musiałam się zresetować i zrobiłam to doskonale. Leżąc na dosyć dziurawym leżaku postanowiłam poczytać moje stare posty, a jest ich ponad 600!!! Poczytałam i dopiero teraz widzę jak bardzo się zmieniłam, zarówno mentalnie jak i zmianie uległa moja fizjonomia. Jestem po prostu inna. Nie wiem czy gorsza czy lepsza, ale na pewno inna. Wiele też zauważyłam na co byłam ślepa. I nie do końca są to dobre spostrzeżenia. Ale pozytywne jest to, że widzę te błędy, które doprowadziły do obecnej sytuacji. Może nie całkiem ale jednak(...). Poza tym fajnie było powspominać ostatnie 5 lat swojego życia 😇.

Chciałam Was również przeprosić za to, że nie pisałam 5 dni. Wiem, że dla niektórych to sporo, ponieważ są na emeryturze i mogą czytać codziennie. Przepraszam i już się naprawiam. Obiecuję!


Tak w ogóle to już połowa 2019 roku za nami. Jak ten czas szybko mija...
Zawsze ciekawi mnie co dalej życie przyniesie, co się wydarzy i z czym będziemy musieli się zmierzyć. Właśnie dlatego, życie jest interesujące i dla każdej osoby inne. Nigdy nie ma tej powtarzalności, która na przykład występuje w The Sims. Życie ludzkie jest nieprzewidywalne, czasami szalone, niekiedy smutne i przytłaczające, ale co by nie powiedzieć JEST PIĘKNE(na swój sposób ha ha ha) 😈.



Co tam u Was? Jakieś newsy? Coś istotnego się wydarzyło?
Jak tam pogoda u Was?

Pozdrawiam Was serdecznie i dobrze(całkiem i ostrożnie) korzystajcie ze swoich wakacji i urlopów.
Buziaczki 👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz