poniedziałek, 24 lutego 2020

Date Cute Russian

Dobry wieczorek Misiaki! 😈 Postanowiłam, że wykorzystam czas kiedy czuję się lepiej na to aby napisać pościk lekki, przyjemny i oczywiście trochę ERO 😈😈😈. Aby nie przeciągać (mhm...😈) wstępu przejdźmy do rzeczy. A mianowicie ostatnio na maila dostałam propozycję zaproszenia do portalu, ba! do seks portalu gdzie są wyłącznie Rosjanki, słodkie blondyneczki z okrągłymi buziami i wydatnymi ustami. Trochę się zdziwiłam, że mnie zaproszono skoro nie jestem ruską dziewką tylko polską. DZIEWKĄ, nie dziwką! Tak, źle to przeczytałeś 😈. Może w poprzednim wcieleniu byłam Rosjanką ale w tym zapewniam, że nie ha ha ha. Także rozumiecie, że nie skorzystałam z propozycji założenia konta na rosyjskim portalu, ponieważ raz nie szukam obecnie przygód, dwa... już się nasiedziałam na różnych ciekawych i mniej ciekawych portalach w sieci, więc póki co podziękuję, a po trzecie nie jestem Rosjanką.

Powiem tak... wiem, że czyta mnie wielu administratorów różnych erotycznych portali i wcale mnie to nie dziwi, bo poruszałam od początku istnienia mojego bloga różne tematy TABU. Z bardzo wielu portali korzystałam, ponieważ lubiłam sobie poromansować i nadal lubię ale obecnie tylko z jednym mężczyzną i mam nadzieję, że to się nie zmieni. Wszak margines błędu sobie pozostawiam na wszelki wypadek. Cóż... czasem nasze oczekiwania nie ziszczą się nigdy, więc jako homo sapiens sapiens powinniśmy brać pod uwagę nieprzewidywalność życia ludzkiego, czyli po prostu nasze własne życia.

Do napisania dzisiejszego postu zainspirowało mnie zaproszenie do portalu a także rozmowa z dobrą koleżanką Paulą 😇. Dodatkowo miałam w mojej najnowszej galerii zdjęć taką oto wulgarną ale i słodką fotografię siebie, więc uznałam, że to idealny moment aby napisać taki wpis na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Jak Wam się podoba?



Buziaczki 👄👄👄👄👄

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz