środa, 19 lutego 2020

Dobry pocałunek czujesz między udami...

Dobry wieczór o 03:30! Już dawno na Myślach Kobiety Wyzwolonej nie było EROpostów, które uwielbiacie czytać tak samo jak ja lubię je dla siebie i dla Was pisać. I dlatego dzisiaj w tę piękną, chłodną noc postanowiłam rozgrzać Was tym co Maassen uwielbia... czyli całowaniem 😈❤. Dosyć dawno na blogu pisałam o całowaniu i tamten post do dziś dzień cieszy się niesłabnącą popularnością, dlatego wychodząc Wam na przeciw postanowiłam stworzyć drugi post, który będzie wisienką na tamtym poście. Mam nadzieję, że będziecie usatysfakcjonowani już po samym wstępie i pierwszym moim zdjęciu 😈😈😈. W tym miejscu zwracam się do męskiej widowni mojego bloga, która jest większością na Myślach Kobiety Wyzwolonej. Co chyba nikogo z Was nie dziwi? Hahahahahahahahahaha 😈👌❤❤❤❤❤. Przejdźmy do sedna, a mianowicie do tematu całowania. Każdy (niektórzy jednak NIE) z nas to lubi, a niektórzy wręcz mają na tym punkcie hopla... w tym ja. I dlatego nikt lepiej Wam nie powie jak rozpoznać, że osoba z którą się całujcie robi to dobrze. Wiele się mówi o tym, że ktoś jest dobry w łóżku, że dobrze całuje, że dobrze gotuje (nie, to nie ten temat), że dobrze robi loda lub jest mistrzem w Cunnilingus. A co to tak naprawdę znaczy być dobrym w całowaniu? Odpowiedź na to pytanie jest w tytule dzisiejszego posta.


DOBRY POCAŁUNEK CZUJESZ MIĘDZY UDAMI...😈😈😈😈😈😈


Ktoś teraz zapyta, co to więc znaczy, że dobry pocałunek czuje się między udami. Otóż to! SPRAKTYKUJ, a się dowiesz czy czujesz 😈😅😅😅. Dobry pocałunek ma Cię zwalić z nóg, masz mieć dreszcze na karku, masz mimowolnie odchylać głowę do tyłu kiedy on/ona całuje Cię po szyi, masz czuć motylki w brzuchu, masz stać się wilgotna albo stanąć na wysokości zadania 😈. Jeśli to czujesz to znaczy, że pocałunek jest dobry. A wierz mi, że dobry pocałunek to jedna z najlepszych rzeczy jakich można doświadczyć z drugą osobą. Niestety jest też druga strona medalu. Mało osób potrafi robić to tak, że można odpłynąć. Z pocałunkiem jak i z seksem. Jedni są mistrzami, a drudzy po prostu będą statystami. Oczywiście można poprawić swoje umiejętności testując, praktykując i ćwicząc sztukę miłości, ale jak się nie ma temperamentu to może być trudno, co tym bardziej powinno Was skłonić do częstszych przyjemnością z płcią przeciwną lub z tą samą. Dla każdego coś dobrego.

Powiem Wam, że miałam pecha do facetów i wszyscy całowali słabo albo przeciętnie. Kiedyś byłam zdziwiona, że ludzie to lubią bo w ogóle całowanie się nie sprawiało mi jakieś oszałamiającej przyjemności. Było ok, ale bez fajerwerków. Sorry! Nie było ok, było słabo, bo z biegiem lat przekonałam się, że tamci faceci nie umieli za grosz całować. Może to zabrzmi brutalnie ale nie związałabym się nigdy z osobą, która nie daje mi satysfakcji podczas całowania i podczas seksu. Dla mnie erotyka i sensualność jest bardzo ważna, ponieważ cóż... lubię to? 😈😈😈 Odkąd poznałam mężczyznę, który całuje tak, że jest się w raju mentalnym i fizycznym to czuję ogromną satysfakcję i zadowolenie. Pocałunek powinien być zabawą, przyjemnością, grą, nawet powiedziałabym, że powinien być grą wstępną. Najgorszej gdy osoba całuje ograniczając się do ust. Nie ma nic gorszego. Pocałunek powinien angażować usta, język, dłonie, oddech, spojrzenie, słowa. Cały mix daje ogromną przyjemność o ile umie się to pięknie i wyrafinowanie połączyć. Zdradzę Wam mały sekrecik 😈 Jeśli nie całowaliście się z dużą truskawką w ustach to nie wiecie co to naprawdę fajna zabawa. Maliny też są dobre! W malinowym chruśniaku... - pamiętam gdy w liceum czytałam ten erotyk przed całą klasą i już wiedziałam, że będę VERY BAD GIRL w przyszłości ha ha ha.

Pamiętajcie też, że pocałunek nie powinien ograniczać się do całowania ust. Całowanie uszu jest nieziemskie tak samo jak całowanie szyi czy lizanie obojczyków. Nie wspominając już o przyjemności płynącej z doznań gdy ktoś całuje Wam wewnętrzną stronę ud...😈.


Całujcie się codziennie, bo życie jest za krótkie na to aby tego nie robić 👄👄👄👄👄👄👄.


Tymczasem 😈.

2 komentarze:

  1. Witam.

    Całować/lizać można całe ciało, ale najprzyjemniejsze dla obu stron są oczywiście pieszczoty szyi, piersi, pośladków, miejsc intymnych i stóp :)

    Warto także zastanowić się nad urozmaicaniem pieszczot, np. smarując w/w miejsca różnego rodzaju olejkami do masażu, najlepiej smakowymi, czekoladą, lub bitą śmietaną ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    Mr. "X"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bita śmietana jest dobra na wszystko - ja to zawsze podkreślam ha ha ha :P


      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń